به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پارسین تی‌وی با انتشار ویدئویی نوشت:

اقدام غیر انسانی آمریکا در وتوی آتش‌بس و استاندارد دوگانه غرب، صدای کارشناسان شبکه‌های ماهواره‌ای را هم درآورد!

بی‌بی‌سی:
آمریکا از یک طرف توصیه به رعایت قوانین حقوق بشری می‌کند و از طرف دیگر آتش‌بس و قطعنامه علیه اسرائیل را وتو می‌کند و برای کشتار فلسطینیان سلاح می‌فرستد!

اینترنشنال:
ضرری از سوی سازمان ملل متوجه اسرائیل نخواهد شد چرا که آمریکا و انگلیس قطعنامه‌ها را وتو می‌کنند؛ اسرائیل برای سازمان ملل تره هم خرد نمی‌کند؛ آمریکا حامی جنگ علیه غزه است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 14
    نوزاداروازادکنن وتضمین صلح بدن
  • ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    10 0
    خدا را شکر این کور ها هم متوجه شدن که واقعیت چیه
  • ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    تنها راه اینه که از جمعیت غرب، به تعداد بسیار زیادی کشتار صورت بگیره، در غیر این صورت اینا آدم بشو نیستند و تا نباشد چوب تر، این گاو و خران غربی آدم نمیشند
  • ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 1
    چرا اینقدر دنبال اتش بس هستین ؟ بجنگید شکستشون بدین دیگه !
  • ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 1
    گویا خیلی ها در اینجا نمیدانند که بسیاری از مردم دنیا و از جمله در اسراییل میدانند که اسراییل کشور اشغالگری است که با حمیایت آمریکا به تمام قوانین بین المللی هم پشت کرده. پس فکر نکیند که فقط شما میدانید اما پرسش اساسی اینست که چه باید کرد؟ با شعار توخالی نابودی و از ین کارها طرفداران اسراییل و تندروهای آنها (در ضمن آنها هم توجیه جنایات خود را از کتابهای دینی میگیرند!) قویتر هم میشوند. ایران باید با جامعه بین المللی همکاری کند بویژه با کشورهای عربی و اسلامی تا استراتژی واحدی بوجود بیاید و فقط از طرف مردم ایران هزینه نکند و شعاری بدهد که نشدنی است.
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    دولت و نمایندگان آمریکا با وتوی آتش بس از این به بعد پایگاه مردمی خود را روز به روزبیشتر از دست خواهند داد و این کمکی است به فروپاشی دولت آمریکا و نوکرانش در منطقه
  • ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    14 0
    الان مشخص شد و که چه کسانی التماس آتش بس می کنند، ترسو ها وضعیف ها وذلیلها التماس آتش بس در برابر یهود ستمگر می کنند، همان ترسوهایی که از جهاد با اسرائیل فرار می کنند وپشت به اسرائیل کرده اند و از بمب‌های اسرائیل بر روی سر بی دفاعان ترسیده اند و در خانه هایشان از ترس یهود نشسته اند تا در زیر بیرق یهود به زندگی نکبتبارشان ادامه دهند . چه در خانه بنشینید چه نشینید به زودی چکمهای سربازان غاصب یهود در کشورها وخانه هایتان راخواهند کوبید. تنها راه رهایی امت مسلمان جهاد دول مسلمان با یهود یاغی است ولا غیر، این تنها راه رهایی است که خداوند برای امت مسلمان گذاشته و بر امت مسلمان واجب است برعلیه اسرائیل وارد جهاد مسلحانه شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس