6 شهید در یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفارعه» در کرانه باختری

یورش صبح امروز نظامیان و عناصر امنیتی اسرائیلی به اردوگاه «الفارعه» در کرانه باختری تاکنون موجب شهادت شش فلسطینی شده است.

به گزارش مشرق، حمله صبح امروز (۱۷ آذر) نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر «طوباس» واقع در شمال شرق کرانه باختری، تا این لحظه شش شهید و چهار زخمی به جای گذاشته است.

وبگاه خبری عرب۴۸ نوشت که حال زخمی‌ها وخیم گزارش شده و همزمان آسیب زیادی به اموال و دارایی‌های اهالی اردوگاه وارد آمده است.

به گفته منابع محلی، عناصر امنیتی اسرائیل با پوشش فلسطینی‌ها ابتدا وارد اردوگاه شدند و پس از آن نظامیان با خودرو و بولدزر از راه رسیدند؛ با ورود نظامیان برای ساعاتی صدای تیراندازی و انفجار سکوت صبح جمعه اردوگاه را کاملا از بین برد و پس از خروج اشغالگران نیز صدای شیون بلند شد.

شش جوان به نام‌های «عامر باسم صبح»، «ماهر عبد الله جوابره»، «عماد نهاد خالد جوابره»، «ثائر عبد الله شاهین»، «قاسم محمد أبو خیزران»، و «براء الأمیر» به شهادت رسیده‌اند. جمعیت هلال احمر فلسطین نیز گفته است که حال چهار زخمی وخیم است و نظامیان اسرائیلی مانع اقدام سریع امدادگران و ورود آمبولانس به محل درگیری شده‌اند.

۶ شهید در یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفارعه» در کرانه باختری

دست‌کم ۱۸ فلسطینی نیز در یورش بامداد امروز نظامیان اسرائیل به شهرک «الخضر» واقع در شهر «بیت‌لحم» در کرانه باختری زخمی شدند. رسانه‌های فلسطین گزارش داده‌اند حملات شبانه اسرائیلی‌ها در چندین منطقه از کرانه باختری انجام شده است.

پیش از این، رسانه‌های فلسطین روز چهارشنبه از شهادت دست‌کم چهار فلسطینی در کرانه باختری خبر داده‌ بودند.

با شهادت این شش نفر، شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۷۷ نفر رسید که ۲۶۸ نفر آن‌ها از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    1 0
    هرکی دست به سلاح ببره تو کرانه باختری راهی دیار باقی میشه. قرار نیست داستان غزه اونجا تکرار بشه.
    • ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مردم کرانه باختری، شما هم که دارید هر روز کشته می دهید پس چرا به تشکیلات خودگردان سازشکار فشار نمی آورید برای پیوستن به مقاومت غزه و بیرون راندن اشغالگران از سرزمینتان؟
    • ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      1 0
      اتفاقا چون دارن نتیجه مقاومت اونا رو میبینن سکوت کردن.
  • ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس