فاز نخست کمربند شمالی البرز توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بهره‌برداری از فاز نخست کمربندی شمالی البرز در سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این کمربندی مدت زمان سفر را از ۴۰ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش خواهد داد.

به گزارش مشرق، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بهره‌برداری از فاز نخست کمربندی شمالی البرز در سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این کمربندی به طول حدود ۸ کیلومتر، مدت زمان سفر را از ۴۰ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش خواهد داد و از نظر عمرانی، صرفه‌جویی در زمان و سوخت جزو پروژه های کم نظیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: انشاء‌الله فاز دیگر آن که امتداد اتوبان شهید همت تا اتوبان کرج - قزوین به طول ۶. ۱۸ را شامل می‌شود، در سال آینده به طور کامل افتتاح خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: این پروژه، مسیر عبور ۱۴ استان بوده و بخش مهمی از ترافیک آزادراه فعلی تهران - کرج را رفع خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور پیش از از افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهیدسلیمانی شهرستان فردیس توسط رئیس‌جمهور خبر داده بود.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیأت دولت بزودی به البرز سفر می‌کند.

برگزاری نشست شورای اداری استان و دیدار با اقشار مختلف مردم با حضور رییس دولت و مسوولان استانی برای این سفر استانی پیش بینی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ساکنین کرج ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    لطفا با ورود رئیس جمهور،اطلاع رسانی کنید،محل زندان رجایی شهر ،برای احداث پارک شهربازی ومجتمع نجاری و ایستگاه مترو مناسب هست،که میتواند اشتعال زایی ودرامد زایی برای مردم کرج باشد،تشکر
  • امیر غفاری ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    ایکاش ی فکری هم ب حال صنایع الوده کننده و زشتی ورودی شهر کرج بکنند با مترو که وارد کرج میشید یک منظره کنار رودخانه کرج ب چشم میخوره کارخانه تولید شن راه انداختن وقتی دودکشش کار میکنه ی عالمه کرد و غبار نثار ریه های ملت میکنه انگار ن انگار کسی بفکر نیست هم زستی و الودگی ورودی شهر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس