کد خبر 1553442
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
حمله‌های هوایی بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع محلی بامداد پنجشنبه از حمله‌ جنگنده‌ها و پهپادهای صهیونیستی به حومه شهرک‌های «عیتا العشب» و «عیترون» در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از المیادین، جنگنده‌های و پهپادهای رژیم صهیونیستی در ساعات نخست بامداد پنجشنبه به حومه شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان حمله کردند.

بر پایه این گزارش، پهپادهای اشغالگران همچنین با دو موشک حومه شهرک «عیترون» را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حمله‌های شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرده بود.

با پایان آتش‌بس هفت روزه در نوار غزه و شروع حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نیز عملیات علیه مواضع اشغالگران را از سر گرفته و صهیونیست‌ها نیز حمله‌های کور و خطرناکی را به مناطق مسکونی در جنوب لبنان انجام می‌دهند.

جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه حضور جهادی و مبارزه با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی با مقاومت فلسطین است، گفته بود که تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را متوقف می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
     مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    -خدا صهیونیست ها را نابود کند که بلای جان بشریتند.حاضرند همه مردم دنیا را بکشند تا سیاست نحث خودشان را به کرسی بنشانند .سران سرمایه دار صهیونیست در نقاط امن دنیا بسر میبرند و یک مشت یهودی احمق را سپر بلای خود کرده اند .باید با کمک همه ازادیخواهان جهان و انسان های عدالت خواه در سراسر جهان سران و خانواده های صهیونیست را شناسایی کرد و همان بلایی که سر مردم غزه اورده اند را بر سرشان اورد .حساب یهودی های احمق و دربدر از صهیونیزم جهانی جداست هر چند بعضی ازانها هم اتش بیار معرکه انها هستندوفریب انها را خورده و ناشیانه به صهیونیست هاکه نه به خدا اعتقاد دارند نه به تورات و حضرت موسی (ع) خدمت رسانی میکنند.انشاءالله با بیداری جهانی علیه صهیونیست ها طومار زندگیشان و دولت مردان حامیشان بزودی در هم پیچیده شود .و تمام کشور های دنیا از شرشان نجات یابند .انها برای حفظ خودشان همچون اختاپوس سرطانی بر شاه رگ های جهان پنجه انداخته و خون همه انسان ها را میمکند.این تنها فلسطین نیست که در اتش فتنه انها میسوزد بلکه در کشور های دیگر همچون کانادا، استرالیا،کره جنوبی،و کشورهای دیگر در اسیاو افریقا و امریکای لاتین و حتی خود امریکا و کشور های اروپایی هم دست به نسل کشی انسان های بومی انها زده اند .دولت مردا ن بیشتر این کشور ها را انها تایید کرده و بر سر کار می اورند تا بدون اجازه انها حتی اب هم نخورند، طوری که حتی افراد بیمار و روانی همچون ترامپ وبایدن را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کرده و چون عروسک خیمه شب بازی انها را میچرخانند و با کمک رسانه های شیطانی خود، عیوب انها را پوشانده و سیاست خود را پیش میبرند وهر موقع هم خواستند انها را کنار میگذارند. با شناساندن جهره های سران صهیونیست ها و خانواده های انها در سراسر دنیا باید تقاص خون شهدای فلسطین و سوریه وایران ویمن و عراق و لبنان و تمام قربانیانشان در جهان را از انها گرفت وبایدتمام اندیشمندان صهیونیزم جهانی و تفکرات انها در سراسر دنیا نابود شود تا انسان ها روی ارامش را ببینند. انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس