کد خبر 1553102
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
کمپ

مرد ثروتمند که از سوی چند ناشناس ربوده و به زور در کمپ ترک اعتیاد بستری شده بود وقتی با کمک وکیلش از کمپ بیرون آمد دریافت این سناریو را همسر برادرش برای وی طراحی کرده بود.

به گزارش مشرق، چند روز قبل، مرد میانسالی با وکیلش تماس گرفت و در حالی که از حادثه عجیبی خبر می‌داد مدعی شد در یک کمپ ترک اعتیاد حبس شده و تحت شکنجه قرار دارد. وقتی وکیل مرد ثروتمند به کمپ رفت موفق شد او را از کمپ خارج کند و با هم به اداره پلیس رفتند. شاکی درباره این حادثه گفت: من مرد ثروتمندی هستم اما فرزندی ندارم و همسرم نیز مدتی قبل فوت کرده به همین خاطر تنها زندگی می‌کنم، روز حادثه زنگ خانه به صدا در آمد مردی پشت در مدعی شد برایم بسته‌ای آورده است وقتی برای گرفتن بسته جلوی در رفتم ناگهان سه مرد ناشناس و قوی هیکل که بعداً فهمیدم از پرسنل کمپ ترک اعتیاد هستند، مرا با زور سوار خودرو کرده و به کمپ منتقل کردند. در بین راه هر چه به آنها گفتم که من اعتیاد ندارم و اشتباهی مرا گرفته‌اند جوابی ندادند. در کمپ مرا بستری کردند و مدام تحت شکنجه و شوک قرار دادند.

مرد میانسال در ادامه گفت: در حالی که تا یک قدمی مرگ رفته بودم و جانم را در خطر می‌دیدم به هر ترتیبی بود با پرداخت مبلغ زیادی پول توانستم از تلفن همراه یکی از کارکنان کمپ با وکیلم تماس بگیرم و درخواست کمک کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که در این حادثه به چه کسی ظنین هستی گفت: من فرد ثروتمندی هستم و چون فرزندی ندارم تنها وارثم، پسر برادرم است. مدتی قبل برادرم در یک حادثه جانش را از دست داد و تنها پسرش با مادرش زندگی می‌کند. من هم به آنها کمک می‌کنم. اما فکر می‌کنم این سناریو را همسر برادرم طراحی کرده تا بتواند هر چه زودتر ارث و میراث مرا به نام پسرش کرده و تصاحب کند.

با شکایت مرد میانسال، کارمندان کمپ بازداشت شدند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: قصد ما ربودن این مرد نبود، چند روز قبل از این ماجرا زنی با ما تماس گرفت و مدعی شد که برادر شوهرش اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد و از ما خواست او را برای ترک به کمپ مان ببریم. ما هم طبق خواسته زن جوان این کار را انجام دادیم و از آنجایی که بیشتر معتادان هنگام بستری در کمپ به اعتیادشان اعتراف نمی‌کنند، تصور می‌کردیم او هم اعتیادش را کتمان می‌کند.

با اظهارات کارکنان کمپ، زن جوان به دستور بازپرس جنایی احضار شد اما در تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: تصور می‌کردم برادر شوهرم اعتیاد به مواد مخدر دارد. من به خاطر سلامتی خودش با کمپی تماس گرفتم و از کارکنان آنجا خواستم او را برای درمان با خود ببرند و بستری کنند تا ترک کند و قصدم تصاحب اموال او نبود.

بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    مگر تست اعتیاد نمیگیرند بعد شوک بدهند به ملت
  • ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    عجب.همیشه فکر میکردم اگر بچه دار بشم میشه بلای جونم الان میبینم بچه هم نداشته باشم یک جور دیگه برام بد میشه.
    • ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      احسنت ،دقيقأ همینطوره!! شیخ ابوالمجرد الخوشحال المتول در کتاب خود بنام ام المسائل فی الاحوال الخراب المتأهلون می‌فرمایند : زن مستانید تا آزاد و راحت توانید زیست!!!
  • ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    8 0
    مادر برای رسیدن به خواسته خودش ، شاید عمو رو مجبور کنه بچه از ارث محروم بشه..
  • هوشنگ ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    خخخخخخ با ثروتت مثل ناموست رفتار کن از هر عوضی بی پدری مخفی کن هرگز هم خودتو لو نده
  • ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    17 0
    ببین کشور چی بی در و پیکر هست که میشه فردی رو به کمپ ترک اعتیاد برد و زندانی کرد!
    • ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      شما خواب تشریف دارید ، مملکت در و پیکر که هیچ. دیواری هم نداره، نمی‌بینی چقدر همه چیز عالیه ؟ نظم و انضباط کشور رو نمی‌بینی ؟ از این کشور جایی بهتر سراغ داری ؟؟
    • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      دقیقا معلوم نیست کدوم ابلهی اجازه داده یک سری راه بیفتند ملت رو گروگان بگیرند به ادعای اثبات نشده اعتیاد.
    • ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      1 0
      اینجاست که مردم میگن رضا شاه روحت شاد
    • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      باید با اون کمپ برخورد بشه
  • ... ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    از کمپ هم شکایت کن و کل مالتو بده امور خیریه بچه های سرطانی
  • ایمان ترکی زاده ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    کذب محض است اصلا همچین چیزی در مراکز اقامتی که تحت نظارت بهزیستی میباشد امکان پذیر نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس