image-20231205112336-1.png

با توجه به فاصله گرفتن مردم سیستان و بلوچستان از برخی شخصیت‌های مذهبی افراطی، تصمیم بر آن شده که موج تبلیغی در جمعه‌های زاهدان و شرق کشور فارغ از خطبه ‌های نمازجمعه زاهدان مدیریت شود.

سرویس سیاست مشرق - در شهریور ماه امسال بود که جلسه ای محرمانه با حضور جواد دبیران نماینده گروهک تروریستی منافقین، عبدالغفار نقشبندی، حبیب الله بلوچ (سربازی) سرکرده گروهک تروریستی تجزیه طلب سهاب و نماینده گروهک تروریستی جیش العدل با هدف هماهنگی پیرامون اتحاد منافقین و این گروهک ها در شرق کشور و پرهیز از اختلاف با محوریت ۸ مهر (سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان) برگزار گردید و افشای آن حواشی بسیاری همراه داشت.

بیشتر بخوانید

جلسه محرمانه منافقین با عبدالغفار نقشبندی و مسئولین گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب شرق کشور

اما در تازه ترین خبر از تحرکات گروههای تروریستی و بر اساس اعلام منابع آگاه امنیتی، اخیرا در کشور امارات جلسه دیگری میان این گروهک ها برگزار شده است.

در این جلسه محرمانه که در شهر شارجه برگزار شد دو توافق مهم انجام گرفته است:

  1. سازمان‌دهی تیم‌های تروریستی با کارفرمایی و تامین مالی منافقین: با توجه به موازی کاری موجود میان سه گروهک مذکور در جذب، مدیریت و سازماندهی و با توجه به کمبود نیروی انسانی، مقرر گردید تا جریان مشترکی برای جذب و سازماندهی با استفاده از ظرفیت "کانون‌های شورشی، عناصر جنبش دادخواهان و آزادگان عبدالغفار نقشبندی و عناصر گروهک تروریستی تجزیه طلب سهاب و سایر ظرفیت‌های موجود تکفیری شرق" شکل گیرد و همچنین مدیریت جذب و سازماندهی هسته‌های جهادی-انتحاری-تبلیغی شرق کشور جهت طراحی سلسله اقدامات تروریستی در شرق کشور برعهده منافقین قرار گیرد. پس طبق این توافق، شناسایی و ایجاد فرم نشان (راه اندازی پرونده) برای نیروهای دارای ظرفیت توسط سه گروه فوق انجام گرفته و درگام بعدی برای مدیریت و سازماندهی به منافقین معرفی می شوند.

  1. اقدامات ایذایی و تبلیغی و شعار نویسی: با توجه به فاصله گرفتن روز به روز مردم سیستان و بلوچستان از برخی شخصیت‌های مذهبی افراطی زاهدان ، تصمیم بر آن شده که موج تبلیغی را در جمعه ‌های زاهدان و شرق کشور فارغ از خطبه ‌های نمازجمعه زاهدان مدیریت کرده و تب اعتراضات شرق کشور را به صورت تبلیغی، شعار نویسی و بازتاب رسانه‌ای و یا به صورت ایجاد هسته‌های تبلیغی میدانی در روستاها و شهرستان‌های کوچک مرزی و مدارس سلفی شرق کشور مدیریت کنند. همچنین با توجه به شکسته شدن سکوت برخی علمای اهل سنت نسبت به اقدامات افراطی و ضد اسلامی جریانات و گروهکهای شرق کشور، این هسته ‌های تبلیغی وظیفه هزینه سازی برای این علما را بر عهده دارند.

ناگفته نماند که افشای خبر جلسه محرمانه کویته پاکستان و توافقات شکل گرفته در آن که با تائید رسمی خبر برگزاری جلسه از سوی سخنگوی گروهک تروریستی منافقین و حبیب الله بلوچ همراه بود، منجر به شکل گیری اختلافاتی به طور ویژه میان گروهک تروریستی تجزیه طلب سهاب گردید.

از سوی دیگر برگزاری میتینگ خیابانی حبیب سربازی در تورنتو کانادا به دعوت مهناز صمدی مسئول میز کانادای منافقین، همزمان با افشای این خبر موجب جدایی چند نفر از اعضای گروهک شد و حتی در ادامه برخی عناصر مسجد مکی واکنش ها و مواضع تندی را پیرامون این جلسه محرمانه اتخاذ کردند.

لازم به ذکر است که رسوایی ایجاد شده پس از انتشار خبر دیدار محرمانه و توافقات شکل گرفته موجب شد که سربازی و منافقین ضمن تایید رسمی خبر، صراحتا به راهبردی بودن این اتحاد در حوزه شرق کشور اعتراف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • یزدان ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    18 32
    ابر وباد مه و خورشید و فلک و اب خاک مجاهدین و مخالفین و معاندین کره مریخ و کهکشلن راه شیری و الا اخر همه مقصرن غیر شماها
    • َمنتظر ظهور ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      25 8
      ایجاد نا امنی و هرج ومرج و بی ثباتاتی هیچ سودی برای جمهوری اسلامی نداره واین کار همین منافقان و معاندین و سلطنت طلبان است
    • ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      17 4
      ابر وباد مه و خورشید و فلک...... از اینایی که گفتی خودت را فراموش کردی بگی.
    • منتقد گمنام ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      1 1
      در حالیکه هیج کس اداره غزه توسط باند محمود عباس را قبول ندارد فرقه دائما چاپلوسی اش را میکند. محمود برایشان مشابه صدام است . قبلا با قجر ملاقات کرد و جز سکوت چیزی از وزارت خارجه مشاهده نشد ! هر شب کوکتل اندازی کانون های شورشی شان را پخش میکنند ولی تا به دفترشان حمله شد فغانشان آسمان رفت که تروریستها حمله کردند ! فرقه دائما شعار مرز بندی میدهد ولی خودش با هر هرزه و لجنی برای پیشبرد اهدافش ائتلاف میکند. فرقه یکی از موذی ترین و ننگین ترین جریانهاست . مردم به آن درجه از فضاحت نرسیدند که شما را به عنوان ناجی خود بپذیرند. عاقبت تان زباله دان تاریخ است.
    • ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      15 4
      لعنت بر دشمنان نظام و حامیان احمق آنان. منافقان جنایتکار و هایت به کشور و همکاران داعش و طالبان جایی در ایران ندارند
    • محمد ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      20 7
      چرا چرت و پرت میگی وطنفروش، غلط میکنی از مجاهد و تجزیه طلب دفاع میکنی
    • ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 2
      خریت برای تو نیست برای احمقی هست که به دنبال جنایتکارانی مثل شما حیوانات است، شما حیوانات تروریست تا مرفق دستان در این 40 سال به خون ملت آزاده ایران اسلامی آلوده است، حرامیان غرب پرست، سلطنت طلب ها، تروریست های وحشی. الان حیوان بودن شماها و اربابان غربی تون در قضیه غزه و فلسطین؛ برای همه جهان ثابت کرده جمهوری اسلامی در این 40 سال با چه جنایتکارانی با نوچه هایشان در ایران در حال جنگیدن بوده و هست، پیشنه جنایتکاری اربابانتان به بلندای تاریخ بشر است ولی این یکی دو ماه جنگ غزه چهره کریه اربابان حیوان صفتان و شما نوچه های حیوان تر را برای همه آزاده های جهان مشخص کرد، حقوق بشر غربی؟!؟! آزادی بیان؟!؟! یک مشت حیوان وحشی متجاوز چپاولگر.
    • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 1
      جهود زبون وا کردی برو مشغول لیسیدن ظرف غذا اربابت باش
    • ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      0 2
      ناراحتی؟ پس بذار حقیقت رو بهت بگم که دردت رو بیشتر کنه.حقیقت اینجاست که سوپر ارتش تروریستی/تکفیری امارات داعش بود که له و لورده‌ش کردیم. عبدالحمید و مریم رجوی که یه تار ریش متعفن یه داعشی هم نمیشن. ضمنا شیخک داعشپرور امارات فعلا با ارباهای صهیونیستیش تو باتلاق غزه گیر کردن.
    • ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      12 3
      اولا منافقین تفاله و فاضلاب هم حساب نمیشند خودشون به خودشون میگن کبریت سوخته بعد هر که مقصره همدست منافقینه و همچنین افراد ساده لوح حامی منافقین
  • ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 2
    زمان دولت اصلاح طلب و نکبت روحانی باج های عجیب و غریبی به این تروریست های تجزیه طلب در کشور داده شده ای کاش دستگاه های اطلاعاتی و قضایی مسببین این خیانت ها رو بی مجازات رها نکنند
    • ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      3 0
      از اول هم با هم همدستتند رو نمیکنند
  • ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    31 9
    امارات یک دستشوئی عمومی بیش نیست وواقعا هم جای امثال منافقین است!!!
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    17 4
    چطور پاکستان به تروریستها اجازه برگزاری جلسه میده اما ایران مقابل به مثل نمیکنه؟!!! احتمالا چون مسئولان ما خیلی خوبن!! چرا به امارات و مخصوصاً شارجه اینقدر رو دادید که محفل‌های صهیونیست و دشمنان ایران را در این کشور چلغوز برگزار و مدیریت کنه؟!! احتمالا باز هم چون مسئولان ما خیلی خوبن!! پس چرا با خوب بودن مسئولان ما همش از طرف غرب جنایتکار بخاطر حقوق بشر محکوم میشید؟!!! لطفاً کمتر برای غربیها بمالید و بیشتر بفکر امنیت مملکت و مردم باشید و نه جایزه از سوی غربیها.
    • ناشناس ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      18 7
      همین طور به باکو و ترکیه اجازه میدهند تا تجزیه طلبان پانترک جلسه برگزار کند با حمایت سرویس جاسوسی ترکیه و باکو و پوشش خبری رسانه ای
    • ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      15 3
      هر کجا منافقی بود یک موشک حواله بشه مثل اکراد مخالف
  • ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 5
    جای نگرانی نیست . سپاه همه دشمنان ایران رو ضربه فنی میکنه . یکی بعد از دیگری .
  • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    16 1
    دلم می خواست یک هفته قدرت داشتم و ارتش و سپاه دستم بود ، یه جوری همه اینها را آدم می کردم که دیگه کسی جرات نکنه اسم ایران را بدون اجازه تهران به زبون بیاره
  • ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    14 4
    امارات تنش میخاره
  • محمد ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    6 2
    برخی مسئولان الوده به چرب وشیرین امارات هستند
  • ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    18 14
    دیگه انقضاتون تموم شده ،خاعنین همیشه دربه در هستند
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    17 2
    سرمنشأ تمام اقدامات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان از قلعه شیطان مکی نشأت میگیره جادوگر این قلعه هم عبدالشیطان است
  • ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 3
    خون به پا خواهد شد و فرزندان آلپ ارسلان دوباره پرچم ایران را در خاورمیانه بلند خواهند کرد.
  • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 3
    خون به پا خواهد شد و فرزندان آلپ ارسلان دوباره پرچم ایران را بر قفقاز و قسطنننیه برافراشته خواهند کرد.
  • ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    یک سر اینها ، به اصلاح طلبان ستون پنجمی وصل میشه
  • عمو ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    4 2
    چرا منافقین از جبهه های غربی به سمت شرق رفته اند
  • حاجی ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    14 4
    انصافا منافقین گروه بسیار بدی هستند.
  • ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    6 1
    امارات که آویزون ایران است چطور با منافقین رابطه داره
    • ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      1 0
      آدم حسابی باشی سرمایه ات را در ایران هزینه نه امارات مگر این اصلاحاتی ها و عملشون بعد جدیدا امارات آویزون اسراییل هم شده
  • ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر بنزین تغییر قیمت بدید بجز برای خودروها ی خارجی برای مردم عادی تغییر دهید
  • Puyamotlaq ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 2
    درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر رژیم استعمارگری و اشغالگری مرگ بر رژیم خیانتکار #سپر بلای رژیم صهیونیستی از قدیم گفتن موش به سوراخ نمی رفت به دمشان جارو می بستند.
  • ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    29 4
    منافقین وقتی از ایران فرار کردن بلافاصله دراستخدام کامل صدام درآمدند بعد هم که کلا مزدور فرانسه،آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در ترور و آدمکشی شدند. اسم همان اسمه اما ۱۸۰درجه تغییراین سازمان طوریه که تن رضاییها بدیع‌زادگان سعید محسن و حنیف‌نژاد و دیگر افراد این سازمان که بدست ساواک شاه اعدام شدن از خودفروشی جمله‌ای سران این گروهک در قبر میلرزه.
  • ایرانی ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    19 2
    اسرائیل و آمریکا و انگل ستان همگی در کارند، تا تو نانی به کف آری و وطن را بدهی.
  • ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 1
    یه کم به مردم سیستان و کردستان و جنوب ایران رسیدگی کنید واقعا امکاناتشون یک دهم شهرهای مرکزی نیست. خودمون داریم بهانه دست اکبر و کبری و اصغر و صغری میدیم.
  • خودم ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 2
    فقط مانده بود که این عنبرنسای منافقین اونهم توی امارات، بیاد سرسرکرده های گروهک های تجزیه طلب را توی یک آخور کرده وبرضد جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرن؟ مگه این امارات سوراخ سوزنی ، هیچ مخالفین داخلی ندارد که ماهم مقابله به مثل بکنیم؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 2
    آنهایی که مسبب ظلم‌ و ناعدالتی در استانهای مختلف دور از تهران خصوصا شرق ایران هستند دقیقا همکار همین منافقین و گروههای تجزیه طلبند. هر دو طرف از سوی استعمار برای این بکار گرفته شده اند تا ابتدا نارصایتی و بعد نا امنی و‌خونریزی و آشوب بوجود بیاورند. بهتره همکارانشون را در لباس مسئولین فراموش نکنیم. در نهایت یک سری از بهترین و‌ غیورترین جوانان این کشور در جنگ و درگیری با هم کشته میشوند و‌ هر دو طرف قربانیان اعمال این خائنین وطن فروش داخل و‌ خارجند. بهتره کلیتر نگاه کنیم تا همکاری این دو دسته خائن در خدمت به دشمنان ایران را ببینیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس