کد خبر 1552648
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
وقتی یک جارو، جنایت آفرید

درگیری چند کارگر به خاطر یک جارو با قتل یکی از آنها پایان یافت و عامل جنایت بعد از ۵ ماه فرار در نقطه صفر مرزی دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سی ام تیرماه امسال گزارش یک درگیری خونین در جنوب تهران به پلیس اعلام شد و ماموران برای بررسی موضوع راهی محل درگیری شدند. بررسی ها حکایت از این داشت که چند جوان در خیابان به جان یکدیگر افتاده که یکی از آنها با ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود. وی که جوانی ۲۳ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جانش را ازدست داد.

در این شرایط گزارش این جنایت به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادرکرد. بررسی ها حکایت از این داشت که مقتول و دوستانش کارگر ساختمانی بودند. آنها به خاطر استفاده از یک جارو با هم درگیر شده بودند. به دنبال این حادثه، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت عامل جنایت را که فراری شده بود، صادر کرد.

اما او و همدستانش پس از جنایت گریخته بودند تا اینکه ردپای قاتل فراری بعد از گذشت ۵ ماه در نقطه صفر مرزی به دست آمد. کارآگاهان دو روز قبل موفق شدند عامل جنایت را پیش از خروج از کشور دستگیر کنند و به تهران انتقال دهند.

وی در بازجویی ها به طرز عجیبی قتل را انکار کرد و گفت: من در درگیری حضور داشتم اما مقتول را با چاقو نزدم. او بدون اجازه، جاروی مرا برداشته بود و درگیری میان ما رخ داد اما او دشمن زیاد داشت و احتمالا فرد دیگری، جانش را گرفته است. وی درباره نقشه فرارش از کشور که ناکام مانده بود، ‌گفت: من ترسیدم که پلیس اتهام قتل را گردن من بیندازد به همین دلیل فرار کردم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    معمولا دعوا سر اینه که جارو مال توست پس تو باید جارو کنی ، اینا اهل کجان؟
  • هوشنگ ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    قتل به خاطر جارو ؟ خخخخخخ
  • ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 0
    در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت ....، فردا آدامس دزدی دوران کودکی خودش رو هم اقرار می کنه
  • ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    در یک سایت خبری نوشته بود اینها افغانی بودن مشرق به دلیل حساسیت شرایط ، اخبار را سانسور میکنه ، دفعه اولش هم نیست ، کارش این شده ، اخبار را با زاویه ی‌دید خودش مینویسه مشرق سانسورچی
  • کورو‌ش کبير 2023 ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    ظاهرا همه شان اتباع افغانستان بوده اند.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    بیماری چاقو به دست گرفتن افت وبلای جان تمام جونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس