درخواست قالیباف از رئیس قوه قضائیه برای وساطت

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف همچنین در این جلسه از محسنی اژه ای خواست تا مصوبه مربوط به اعتبار اسناد رسمی را به تصویب برسانند.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نشست مشترک قوای مقننه و قضائیه گفت: این نشست امروز و به میزبانی مجلس برگزار شد که در ابتدای جلسه چهار نفر از نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از آن روسای قوای قضائیه و مقننه به ترتیب مطالب خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام محسنی اژه ای عنوان کرد که مدت زمان سند تحول قوه قضائیه به پایان رسیده و این سند نیازمند بروزرسانی است.

وی افزود: رئیس دستگاه قضا همچنین بر حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات تأکید کرد و گفت که باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین رئیس مجلس به بیان نکاتی در حوزه های مختلف پرداخت و بر لزوم برخورد قوه قضائیه با رهبران و هدایت کنندگان پروژهای فساد تأکید کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس همچنین در این جلسه با اشاره به جلسه چهارشنبه هفته جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام از محسنی اژه ای خواست تا مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه مصوبه مربوط به اعتبار اسناد رسمی را به تصویب برساند.

وی افزود: قالیباف همچنین عنوان کرد که با تصویب و اجرای این مصوبه ۳۰ درصد دعاوی درباره مالکیت زمینها کاهش خواهد یافت.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس با اشاره به مصوبه مربوط به حمایت از افشاگران فساد گفت که اجرای مناسب این مصوبه نیازمند همکاری قوه قضائیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 12
    چرا شورای نگهبان سنگ اندازی کرد
  • ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 10
    افرین برشماکه درمقابله دشمن خارجی مقاومت میکنیدوجهادگرهستیدودرآن شکی نیست اماکسانی که دربحث ارزواختلاس و...حقوقهای نجومی و...دستبردبه بیت المال می زنندوباعث ایجادتبعیض یاس وناامیدی درجامعه می شونداینگونه افراددرحددشمنان خارجی خطرناکندچون ترحم برجامعه خودنمیکنندوحق عموم ضایع میکننداین دشمنان داخلی ریشه کن کنید
  • ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 6
    درخواست فوق بسیار خوب و جامع و راهبردی مناسب جهت توسعه GIS ملی و رسمیت فقاهتی و قانونی اسناد رسمی است تا با تطبیق نقشه‌های ماهواره‌ای راهی نو جهت مبارزه با زمین‌خواري به وجود آید که حمایت و همکاری و هماهنگی فراقوه‌ای می‌طلبد. ایجاد سامانه‌ی برخط ماهواره‌ای پایش مبتنی بر تصاویر ارسالی خیام یکی از الزامات پيشگيري و مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از اموال عمومی ملت است.
  • ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 2
    چه انتظاری داری قالیباف؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس