1

سال گذشته شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه ضد انقلاب فاش ساخته است که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، افرادی چون علی کریمی نخودی محسوب می‌شوند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

***********

روزنامه‌های امروز دوشنبه ۱۳ آذر در حالی منتشر شد که ماجرای فساد در شبکه توزیع چای، آخرین تحرکات سیاسی احزاب برای انتخابات و وضعیت غزه پس از پایان آتش‌بس مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفته است.

علی کریمی فوتبالیست سابق پس از کلاهبرداری میلیاردی و فمتواری شدن از کشور این‌روزها به جان برخی فعالان سیاسی در داخل کشور افتاده تا شاید بتواند دوباره خود را در رسانه‌ها مطرح کند! او در آخرین اقدام خطاب به احمد زیدآبادی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب نوشته است که مشخص نیست پدر این فرد چه کسی است! این سخنان توهین آمیز که نشان از مدل فرهنگی براندازان دارد با واکنش زیدآبادی روبرو شده است.

این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در روزنامه شرق نوشته است:

خب، می‌تونم بهش بگم با این دفاعی که از رضا پهلوی می‌کند که «شاهزاده» را ممکنه به... با خودم گفتم که این آدم بی‌تربیت پاش را از گلیمش درازتر کرده و اگه جوابش را ندی، خیلی‌ها فکر می‌کنن جوابی نداری! یا زبونت را مار گزیده! یا جوهر قلمت خشک شده! یا کیبرد لپ تاپت خراب شده! برا خودم نگفتم که. من که هر چهار جلد خاطرات منتشر شده‌ات را خوانده‌ام و آمندلی را از دایی و عموم هم بهتر می‌شناسم! فقط خواستم یه چیزی بار این علی کریمی بکنی که از این به بعد هر وقت خواست استوری بگذاره و لیچار بار این و اون کنه، یادش بیاد و چهارستون بدنش مثل بید بلرزه!

چرا مترو تهران پاتوق اغتشاش‌گران نشده است؟ / براندازان سال قبل شاهزاده را چاهزاده کردند!

پس از شکست سریالی فراخوان‌ها در تهران سطح اختلافات میان ضد انقلاب بالا گرفت، تا جایی که در جلسه دانشگاه جورج تاون علی کریمی فوتبالیست و گلشیفته فرهانی بازیگر فیلم‌های مبتذل هالیوودی به این نشست دعوت نشدند، این دو مدتی بعد یک پیام مشترک و جدا از دیگر سرکردگان ضد انقلاب صادر کردند. کریمی پیش از این طرح وکالت برای رضا ربع پهلوی نیز راه انداخته که باعقث افزایش درگیری میان براندازان شد.

سال گذشته شهرام همایون روزنامه‌نگار سلطنت طلب با افشاگری علیه سران ضد انقلاب فاش ساخته است که از نظر حامد اسماعیلیون و مصی علی‌نژاد، افرادی چون علی کریمی نخودی محسوب می‌شوند!

این فعال ضد انقلاب در یک نشست کلاب‌هاوسی عنوان کرده است که کریمی ارزش سیاسی برای ضد انقلاب ندارد.

مترو تهران کار فرهنگی نکند!

ماجرای برخورد با بی‌حجابی سازمان‌یافته در مترو تهران مورد توجه رئیس سابق مترو و شورای شهر تهران قرار گرفته است، در روزهای اخیر رسانه‌های ضدانقلاب با تولید برخی شایعات سعی دارند فضای فرهنگی و مردمی شکل گرفته در برخی ایستگاه‌های مترو را تحت تاثیر قرار داده تا آشوب‌های سال گذشته را به روزرسانی کنند.

محسن هاشمی در روزنامه اعتماد نوشته است:

جشن‌های ایستگاهی مانند نیمه‌شعبان و ... گرامیداشت‌ها از جمله هفته بسیج، دفاع مقدس، در ایستگاه‌های منتخب، استقرار مشاوران حقوقی یا مشاوره روانشناسی، در ایستگاه‌های منتخب، تست فشار و قند با همکاری نظام پرستاری مشاوره برای سلامت روان با عنوان «جان تازه»، حضور گروه‌های همخوانی و حال احتمالا حجاب‌بان‌ها، در هر صورت به نظر شعار شهردار تهران زاکانی کلانشهر تهران الگوی جهان اسلام است و تفاوت متروی تهران با متروهای دیگر کشورها داشتن پیوست فرهنگی است که هزینه‌های آن به قیمت بلیت اضافه می‌شود و سوبسید آن را افزایش می‌دهد، چرا که می‌گویند که ما به شهر زیرزمینی تهران نگاه فرهنگی داریم. درستی این سیاست‌ها و هزینه‌ها در متروی تهران باید به بحث کارشناسی گذاشته شود؟

چرا مترو تهران پاتوق اغتشاش‌گران نشده است؟ / براندازان سال قبل شاهزاده را چاهزاده کردند!

البته کارنامه محسن هاشمی در متروی تهران غیر قابل درسترس نیست، تمام دستاوردهای او را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد که در طول سه سال حتی یک ایستگاه مترو نیز ساخته نشد! و البته آقای هاشمی می‌توانند به این سوال نیز پاسخ دهند که اگر امروز هزینه سلامت روانی مردم از بلیط کسر شده، دیروز هزینه راه انداختن رقص مختلط در برخی ایستگاه‌های مترو در دوره ریاست ایشان در شورای شهر تهران را چه کسی پرداخت کرده است؟ به نظر پاسخ به اینن سوال در آن نکته است که این روزها متروی تهران صندلی خالی برای براندازی در خود ندارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    8 15
    اغتشاش بده ولی اعتراض هم شما بدمیدونین
    • ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      5 5
      پس این همه آدم اعتراض میکنن به حقوق بازنشستگی چی؟
    • ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      3 7
      الله اكبر    الله اكبر    الله اكبر   خامنه اي رهبر    مرگ بر ضد ولايت فقيه     درود بر رزمندگان اسلام    سلام بر شهيدان   مرگ بر آمريكا  مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
    • ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      5 1
      گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر شمارا چه حاصل ،،خانواده اقای هاشمی رفسنجانی اعم از پسر و دختر ،الحمدولله از رانت پدر بزرگوار خود در جمهوری اسلامی به یک الاپ و تولوپی رسیدن ، این نتیجه سهم خواهی از جمهوری اسلامی ایران است اقازاده گری و رانت خواری خانواده های خواص ،، ول کن هم نیستن سیرش ها...گویا باید مادالعمر بر مسند قدرت باشن...
    • ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      10 1
      اقا محسن هاشمی چند سال ریاست شما بر تهران بزرگ را دیدیم اجازه بدهید مردم کمی نفس بکشند اینهمه چوب لای چرخ دیگران نکنید.
    • ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      10 0
      م هاشمی کسی است که به سبب رتبه نازل در کنکور سراسری کشور نتوانست در دانشگاه های ایران پذیرش شود و به ناچار با توجه به اوضاع مالی خانواده مرفه اش راهی دیار فرنگ شد و تحصیلات نیم بندی در انگلیس و بلژیک و کانادا انجام داد و پس از بازگشت به کشور به یمن نفوذ ابویش برای خود به عنوان مهندس جایی در ادارات گوناگون و از جمله مترو تهران باز کرد و آن هم با حداکثر دریافتی! و اینک که مطرود شده است سعی دارد با لجن پراکنی علیه نیروهای خدوم و انقلابی مانند شهردار زحمتکش و بی حاشیه تهران، خود را همچنان در اذهان زنده نگاه دارد!!!
  • ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    6 22
    اینا همه کنار مهمترین موضوع اینه که دیدین کسی لخت نشد
  • ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 7
    نبرد مَلازگِرد نبردی میان نیروهای امپراتوری ایران به فرماندهی آلپ ارسلان و نیروهای امپراتوری بیزانس به فرماندهی رومانوس دیوژن بود و ایرانیان بالاخره تفاله روم را شکست دادن.
  • ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    ظروایتگری در سیلک و نقالی ابدا اینها ایران را در مقابل اسلام قرار ندهند و شاهنامه را در مقابل قرآن .
  • ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    آفرین جواب مشرق به محسن هاشمی عالی ست
  • 1 ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 2
    چرا از چای دبش نمی نویسید؟؟؟
  • ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 3
    ان شاءالله خدا باقیمانده خاندان هاشمی رفسنجانی و تفکر لجنشون رو ریشه کن بفرماید
    • a ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      2 3
      و همین طور تفکر جبهه پایداری
  • ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    خون به پا خواهد شد و فرزندان آلپ ارسلان دوباره پرچم ایران را بر قفقاز و قسطنننیه برافراشته خواهند کرد.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 1
    ساده انگاریه فریبکارانه اینه که اختلاس ۳ میلیارد دلاری رو به یه فرد و یه شرکت و حتی یه مدیر بانک و اینا تنزل داد ! ۳ میلیارد دلار یعنی پای کله گنده هایی طرفه که شما قطعا اجازه ندارید ازش حرف بزنید در حالی که همه کم و بیش حدس هایی میزنند
  • ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 1
    خوب شما به جبهه پایداری و سلام فرمانده و .. احتیاج دارید همان طور که اسرائیل به یهودیان افزایش نیاز دارد این را متوجه باشید لطفا و به اینکه بسیجیان معتقد و حزب اللهی دو آتشه کارآفرین بشند آموزش ببینند برای بخش امنیتی و بتوانند حاج قاسم باشند اگر بتوانند خدایی باشند سخت است
  • بنده خدا ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    4 1
    میگم حجاب بانها فقط با بیچاره های مترو کار دارن اگر راست میگید نیاوران دو تا تذکر بدید ببینید چه افتاقی میفته البته اون طرفی رفتن شاید ممنوع نه مشرق مشرق تو هم یک بار درستکار باش و یک مقاله در این خصوص برو از بدبختی و فقیرتر شدن مردم که چیزی نمیگی حداقل از حجاب بگو
  • سید فروزان ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    محسن هاشمی و مابقی هاشمیها ، سواد در حد دیپلم هم نداشتند اما با قدرت بابا ، شدن رییس مترو و رییس ورزش و دلال بزرگ نفتی و غیره ، خدایی اکر انقلاب نمیشد اینها باید کار ساختمانی انحام میدادن . این فامیل نمیخواهند بفهمند که ملت ازشان بیزار هستند. یعنی باید با فحش و کتک بفهمند میزان نفرت از آنها را .
  • ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    چرا معماری متروها از اصفهان تا تهران در بعضی ایستگاهها اسلامی نیست در آدم حس از خود بیگانگی ایجاد می کنه مثل بزرگراه تهران شمال به خصوص در گاههای عوارضیش به این توجه داریم یا معماری ایرانی اسلامی فراموشتون شده آقایان
  • ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    با همون لحن توی روزنامه نوشته ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس