کد خبر 1552355
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
آتش‌بازی اینترمیلان در ناپل؛ نراتزوری مقتدرانه صدر را پس گرفت

در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم سری‌آ ایتالیا اینترمیلان به مصاف ناپولی رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم اینترمیلان ایتالیا در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی، ناپولی رفت.

شاگردان سیموئنه اینزاگی که با یک بازی کمتر و ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند به دنبال آن بودند تا با برتری برابر پارتنوپی باز هم صدرنشین کالچیو شود. ناپولی نیز که از امتیازی میزبانی برخورددار بود و با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشت، تلاش می‌کرد تا با برتری در این بازی خود را به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر کند.

در حالی که نیمه نخست می‌رفت با نتیجه بدون گل به پایان برسد در دقیقه ۴۴ بازی نیکو بارلا در پشت محوطه جریمه توپ را برای هاکان چان‌هان‌اغلو کاشت و این هافبک ترکیه‌ای با یک شوت سرکش موفق شد دروازه الکس مرت را باز کند. در پایان نیمه نخست با برتری نراتزوری به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم ناپولی برای جبران گل خورده حملات خورد را روی دروازه اینترمیلان بیشتر کرد اما در دقیقه ۶١ بازی نیکو بارلا روی پاس زیبایی لائوتارو مارتینز گل دوم نراتزوری را به ثمر رساند. در دقیقه ٨۵ بازی مارکوس تورام روی پاس تماشایی کوادرادو موفق شد گل سوم اینتر را به ثمر برساند تا این گل تیر خلاصی بر پیکر پارتنوپی باشد.

در پایان این بازی نراتزوری موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و صدرجدول را از یوونتوس پس بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس