کد خبر 1552299
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
زوج جوان مردی را زنده زنده آتش زدند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس اعلام کرد: یک قاتل به همراه همسرش که مردی ۳۱ ساله را آتش زده و به قتل رسانده بودند در شهرستان داراب دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حمید افرامن اظهار داشت: در هفدهم مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن جسد مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پاهای وی، آن را آتش و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۵۰ روز قاتل ۲۹ ساله به همراه همسر ۲۳ ساله‌اش را شناسایی و آنان را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ "افرامن" با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 2
    مرتب از یه شهر نوشتن سیاه نماییه مگر این جرایم در دیگر شهرها نیست
  • ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 2
    از مدارس دفاع شخصی به ملت یاد بدید جواب نداد سلاح هم آزاد کنید مثل آمریکا
  • ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 1
    بازم افغانی‌ها، چقدر اینها جنایت می‌کنند، بابا جلوی این‌ها رو بگیرید
  • ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    این حجم قتل و بزهکار یهای روزانه!!
  • ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    این دو قاتل جانی حیوان صفت داعشی را سریعا سازمان گلاب به روتون فاضلابی تروریستی منافقین با حقوق بالا استخدام میکند. خود مریم قجر قوجور کمپانی فسق و فجور و مسعود لجنی سگ ترسو گور به گور شده هم از همین قماش هستند .
  • ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    چقدر قسی القلب شده ایم. زنده زنده آتش زدن! دم قدیمی ها گرم. با یک تیزی کار را تمام میکردند.
  • فریبا ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام افرادی اقدام به قتل می کنند خلافهای دیگری هم دارند اما فقط بعضی خبر گزاری ها برای پیدا کردن مخاطب و کسب درآمد این اتفاقات را با آب و تاب تفسیر می کنند البته اگر پلیس در جلوی چشم مردم باشد خوب است نه اینکه آب خوردن مجرم را هم بنویسند اصلا در کلانتری ها فکر کنم تخمه می خورند و داستان زندگی آدمهای بدبخت را تعریف می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس