ماجرای فیلم دوربین مداربسته از رفتار غیرمعمول 2 پاکبان در مشهد چیست؟

تصویری عجیب از دو پاکبان در مشهد که خالی کردن زباله‌ها کنار درخت تعجب همه را برانگیختند.

به گزارش مشرق، از صبح امروز، فیلم دوربین مداربسته از رفتار غیرعادی دو پاکبان در مشهد با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شده است. فیلمی که دو پاکبان به همراه خودروی جمع آوری زباله سطح شهر در کنار عابر پیاده توقف می کنند و پاکبان ها پس از آن که کیسه زباله ای را به دست می گیرند محتویات آن را در باغچه کنار عابر پیاده تخلیه و کیسه خالی را در خودروی حمل زباله می اندازند! اقدامی که واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشته و برخی کاربران، علت آن را پرسیده اند.

در همین زمینه، اسماعیل شیخانی، مدیر روابط عمومی شهرداری اظهار کرد: طبق استعلام ما، فیلم رفتار دو پاکبان و تخلیه محتویات کیسه زباله در داخل باغچه کنار عابر پیاده مربوط به یک سال پیش است.

وی افزود: در این فیلم، پلاک، چهره افراد، محل وقوع و... مشخص نیست و همان زمان نیز شهرداری مشهد درباره آن توضیحاتی داده است. تنها چیزی که اکنون باید اعلام کنیم همین است که فیلم اقدام عجیب دو پاکبان به زمان فعلی ارتباطی ندارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد تاکید کرد: اشتباهات هر فردی در هر زمینه شغلی نباید به نام تمام همکاران آن فرد تمام شود. اکنون نیز نباید به خاطر اشتباه دو پاکبان، زحمات این قشر زحمتکش را نادیده گرفت.

محتویات کیسه زباله، نخاله بود و نباید در خودروی جمع آوری زباله حمل می شد

در ادامه هم فرخنده، مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به خبرنگار فارس گفت: آن طور که در این فیلم دیده می شود، محتویات داخل کیسه زباله، خاک و نخاله ساختمانی است و نباید این محتویات به خودروی جمع آوری زباله منتقل شود.

وی افزود: از سنگینی کیسه زباله و حمل آن توسط دو پاکبان مشخص است که زباله خشک یا تر در داخل کیسه نیست و نخاله ساختمانی در آن جمع آوری شده است. طبق قاعده نباید خاک و نخاله را به خودروی جمع آوری زباله منتقل کرد. چون این اقدام به دستگاه پرس خودروهای جمع آوری زباله، خسارت زیادی وارد می کند و پاکبانی که خیابان ها را نظافت می کند باید آن را حمل کند.

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان این که رهاکردن نخاله ساختمانی در کیسه حمل زباله، کار اشتباهی است، گفت: آن پاکبان از نظر این که نباید نخاله را به خودروی جمع آوری زباله منتقل کند، کار درستی کرده است اما از این نظر که محتویات نخاله ساختمانی را در یک باغچه تخلیه کرده کار اشتباهی انجام داده که در زمان خود به او تذکر داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    14 13
    کلکسیون جرایم‌ با پاکبان ها کامل و جامع شد 🤣
    • ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 9
      مطمئن باش یک میلیاردم جرائم ارازلی مثل تو نیست جیگر
  • ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 2
    انگار بطری شیشه هست
    • ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      5 9
      بیشترش خاکه . واسه همین پای درخت خالیش کردند . سپور وظیفه نداره خاک و نخاله ساختمانی ببره . فقط زباله های خانگی را مسئولش است
  • ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 2
    برای چندسال قبله
  • ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    7 4
    جواب غیر منطقی و عذر بدتر از گناه
  • حسین شری زاده ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    9 3
    به خوشی و خرمی کارشون را توجیه کردن
    • دانیال چوژان ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 0
      عزیزم نخاله واسه شهرداری نیست. از دو نفر برداشتن هم مشخص هست نخاله است. آن همشهری بی شعور نباید نخاله را بذاره به جای آشغال.
  • ایران ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 2
    اگه خوب نگاه کنید خاک تو کیسه زباله بود با چند تکه کاغذ و... اون خاک رو ریخت پای باغچه،من خودم کلا مخالف سیستم شهرداری هستم ولی در این مورد خواهشا این بنده خداها رو نون بر نکنید خیلی چیزا تو دوربینا هست که هیچوقت پیگیری نمیشه؟
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 7
    حقشون بوده مگه نخاله وظیفه پاکبانهای شریف هست که جمع کنند
  • ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    5 7
    انقدر سنگین بود دو نفره بلند کردن البته این خوبه یارو مبل خونشو میزاره داخل سطل زباله
    • ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 1
      باشه شماها راست گفتین، ولی اگر انقدر سنگینه که دو نفری بلند کردند، پلاستیکش باید خارجی باشه که پاره نشده، در ضمن از این تصویر چطور متریال رو به دقت میلیمتری تشخیص دادید که مصالح ساختمانی بوده؟ بیشتر شبیه بطری هست، عوامل محترم شهرداری لطفا کامنت نزارید!!!
    • ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      1 0
      شبیه بطری نیست ، مثلثی شکل است . دقیقا عین موزاییک شکسته است . عوامل شهرداری هم باباته . من یک شهروند معمولی ام که دیده ام طرف می خواهد آخر حیاطش را یک باغچه کوچک درست کند ، می زند موزاییکش را می شکند و قدری خاک و نخاله برمی دارد ، بعد نخاله ها را در مخزن زباله شهرداری می اندازد . بعد شب که ماشین شهرداری می آید مخزن را بلند کند ، سنگینیِ بیش از حد مخزن باعث شکسته شدن اهرم ماشین حمل شده ! به این چیزا هم فکر کن
  • ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 8
    نخاله ساختمانی است و سپورها نباید نخاله ساختمانی را ببرند چون اگر ببرند دیگر تمام ساختمان سازها از این قضیه سوء استفاده خواهند کرد و متوقع می شوند تمام نخاله ها و ضایعات ساختمانی شان را باید شهرداری مجانی براشون ببره !
  • ایرانی ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    4 9
    جو گیر نشو، گل و خاک و تکه‌های موزائیکه، کار درستی انجام دادند، باید اون احمق هایی که هر فیلمی را انتشار میدهند که جو جامعه را ملتهب کنند، بازخواست بشوند.
  • باران تبریزی ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    خب نخاله ساختمانی و مردم رو سر خودشون بریزن؟؟ خب باید شهرداری جمع کنه دیگه ما هم این مشکل و داریم زباله تو جوی دم در مون واقعا معضل شده یعنی هر روز باید با شهرداری تماس بگیریم ب خدا خسته شدیم
  • ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    حالا زورتان به دو رفتگر مظلوم و بیچاره رسیده که حالا اونم با دیدن نخاله در کیسه زباله گول نخورد و با خود نبرد. اگه میتونید فرار مالیاتی پزشکان و وکلا وکله گنده ها را بگیرین. پزشک متخصص در یک شهر بزرگ سراغ دارم که هنوز کارتخوان نداره و جالبتر اینکه بیمارانشو به دستشویی مطب راه نمیده.
  • ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    اززمانی که شهرداری کارهایش را به شرکتهای پیمانکاری سپرده این شرکتها برای کاستن از وظایف خودشون دست به کارهای ناشایستی میزنن!!!مثلا ریختن شیرابه زباله بپای درختان برای خشکاندن آنها تا نیازبه آبیاری و سمپاشی و کوددهی و هرس وپاکنی وجمع آوری برگهادرپاییز نباشه
  • ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    نخاله ساختمانی است. ولی چرا کیسه را خالی کردند؟ می تونستند دست بهش نزنند. با همکاران خودشون دشمنی دارند یا مردم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس