پوشش ‌کامل اینترنت در همه شعب اخذ رای در دستور کار است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما اصرار بر پوشش کامل اینترنت در همه شعب اخذ رای داریم و برای رسیدن به این هدف، اقدامات لازم در دستور کار است.

به گزارش مشرق، سید محمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی افزود: برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در روز برگزاری انتخابات (اسفند امسال) پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی نیازها و آماده سازی شعب اخذ رأی گفت: همان طور که در دستورالعمل‌ها آمده است میزان فراهم بودن امکانات شعب اخذ رأی را بررسی کنید و به زودی نقاطی که نیاز به تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از جمله فیبرنوری و آنتن دهی دارد، آماده سازی خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تمرکز پرداخت اعتبارات ما بر مبنای اولویت بخشداری‌هاست ادامه داد: نیازمندی‌های مالی در روند انتخابات احصا شده و در حال رفع مسائل هستیم.

وی همچنین گفت: برگزار کننده انتخابات، مردم هستند و در روز انتخابات ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در شعب اخذ رای و بیش از هفت هزار صندوق اخذ رأی به اجرای انتخابات خواهند پرداخت.

شاهچراغی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی خوب در خراسان جنوبی افزود: این استان به واسطه حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و انقلابی جزو رتبه‌های برتر کشور در مشارکت سیاسی است.

وی به الگوی موفق مشارکت سیاسی مردم در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند مسئولیت پذیری و فعالیت آحاد جامعه بخصوص گروه‌های مرجع اجتماعی همچون اساتید دانشگاه، معلمان، خانواده‌های معظم شهدا، معتمدین محلی و نخبگان است.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: مردم اثر قطعی را در دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند و خراسان جنوبی در دفاع از انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات سرآمد است که از افتخارات این سرزمین به شمار می‌رود.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب مایوس شدن دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهد شد و انتخابات پُرشور در اصل تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور که شامگاه دیروز (شنبه) وارد بیرجند شد امروز در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی هم حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس