کد خبر 1551950
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
سامانه یکپارچه برای خودروهای جدید و وارداتی باز می‌شود

مدیر طرح یکپارچه خودرو گفت: روز آینده ۱۲ آذر، عرضه هایما ۷X و لاماری در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی تقدسی اظهار داشت: ۲ خودرو ساز داخلی ایران خودرو و آرین خودرو مجوز عرضه خودروهای هایما ۷ ایکس و لاماری EAMA را در سامانه یکپارچه دریافت کرده‌اند بنابراین عرضه این خودرو ها از فردا ۱۲ آذر در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir آغاز می شود.

وی افزود: فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه با عرضه ۳ خودروساز ایلیا، سانیار و کرمان موتور از روز ۸ آذرماه در سامانه یکپارچه آغاز شده است و فردا نیز ایران خودرو و آرین عرضه های خود را در سامانه آغاز می‌کند.

امروز فقط JAC J ۴ در سامانه یکپارچه عرضه دارد.

* سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی‌ ۱۳ آذر باز می‌شود

مدیر طرح یکپارچه خودرو همچنین بیان داشت: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir/ نیز از روز دوشنبه ۱۳ آذر باز می‌شود و متقاضیانی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده بودند می توانند نسبت به انتخاب و خرید خودرو اقدام کنند.

تقدسی بیان داشت: با توجه به ظرفیت مازاد واردکنندگان خودرو، طی هفته های آینده عرضه خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید آغاز می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 0
    صدبرابرقیمت باکلی رانت وبدون نظارت
  • علی هاشمی ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 0
    از دولت خدمتگزار باید پرسید لاماری و هایما ۷ رو کارمند و کارگر و کاسب مستضعف میخره یا اغنیا؟ والا ما قائل به دو قطبی اغنیا و فقرا نیستیم ولی انصافا خودروهای ارزون بیشتر تولید کنید. حداقل یه ذره پوپولیست باشید بذارید دلال و پولدار فحش بدن.
  • ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    5 1
    اینقدر مردم را سرکار نذارین
  • ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 0
    همه بالای ۱/۵۰۰ و مردم هم یعنی ۹۰ درصد توان خرید ندارند همه ام دوبرابر قیمت واقعی
  • ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 0
    درحالیکه پنج تا شش کارخانه مونتاژ چینی هست خودرو وارداتی چرا چینی که الان رو دستتون بمونه و به عنوان ظرفیت مازاد بدین ۳۷ هزار نفر ثبت نام و ۱۰۰۰ تا تحویل ندادین طوری میگه مازاد انگار ۱۰۰ هزارتا آوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس