کد خبر 1551588
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
پایان آتش‌بس در غزه/ خان‌یونس زیر بمباران شدید

منابع خبری از پایان آتش بس در غزه و بمباران مجدد این منطقه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه الجزیره قطر لحظاتی پیش از پایان آتش بس در غزه خبر داد زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشده است.

براساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در شمال غرب منطقه النصیرات و درگیری‌های شدید در شرق منطقه البریح در جریان است.

این منابع همچنین از درگیری و انفجار و حملات توپخانه‌ای در همه مناطقی که ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر به آنجا یورش برده بودند، خبر دادند.

درگیری‌هایی نیز در نزدیک چهار راه نتساریم شنیده شده و ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین حولیت در اطراف نوار غزه خبر داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس توافق آتش‌بس موقت را نقض کرده و به سمت سرزمین‌های اشغالی گلوله شیلک کرده است.

شهر خان‌یونس هم اکنون شاهد بمباران سنگین ارتش اسرائیل است.

درگیری‌های شدیدی هم اکنون بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در شمال غربی غزه در جریان است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 4
    حماس اگه واقعا به فکر مردم غزه است تسلیم بشه و جنگ تموم بشه .
    • ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      1 3
      خیلی ساده ای اسراییل اگر راست می گوید از محاصره غزه دست بردارد اسراییل و حامیانش نابود خواهند شد امریکا هم از منطقه بیرون می رود
  • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    4 3
    مرگ بر صهیون ، درود بر فلسطین
  • ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 1
    ازشمادراین دورحملات اشراف دقیق اطلاعاتی پیداکردن انبارسلاح واسراانتظارمیره
  • ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    4 7
    الهی عظم البلا اللهم عجل لولیک الفرج یا صاحب الزمان ارکنی عجل علی ظهورک
  • ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 4
    خدا صهیونیستا لعنتشون کنه که انسانیت ندارن دلمون خوش بود آتش بس شد حالا که انسانیت ندارید بمیرید بهتره
  • ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 4
    ای لعنت به این جنگ لعنت به جهود کله شق متکبر
  • ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 2
    غزه نمی‌تواند همه بار فلسطین را به دوش‌ بکشد و آزادی کامل فلسطین بدون فعال سازی کرانه -که چهل برابر غزه است و اقلا دو برابر آن جمعیت دارد- ممکن نیست و بدون همراهی یا سکوت اردن نمی توان به تسلیح کرانه یا ایجاد هر قدرتی در آنجا اندیشید! از همین روست که اردن خط قرمز و نقطه ای حساس برای آمریکا و حتی دول‌ عربی منطقه است و کمکهای مالی آنان مثل هفتصد میلیون دلار سالیانه سعودی پابرجاست!
  • هاتف ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    ننگ ابدی بر اعراب منافق کشتار این همه مردم عرب حتی براشون ذره ای هم مهم نیست.
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ،:(فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُلۡ حَسۡبِيَ ٱللَّهُ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا هُوَۖ عَلَيۡهِ تَوَكَّلۡتُۖ وَهُوَ رَبُّ ٱلۡعَرۡشِ ٱلۡعَظِيمِ 129 ) پروردگار بر مسلمانان و انسانیت آزادگان طول تاریخ بشریت به لطف پیامبران را در سرزمین های وحی برانگیخت تا به نوع بشریت یاری رساند و از گمراهی و استبداد مستبدانه دیکتاتوری نجات بخشد بدینوسیله راه و رسم زندگی سعادتمند را به ما آموخت فلسطین و فلسطینیان بهمراه آزادگان جهان بشریت در طوفان الاقصی می آموزیم چگونه مقابل قتل و کشتار بایستیم جهاد اسلامی و حماس که با مبارزه مسلحانه در برابر لشگر کشی فرعون زمانه حاضر قیام کردند تا از حرمت فلسطین و فلسطینیان دفاع می کنند رژیم نتانیاهو و دست اندرکاران و دولتمردان مدافع نتانیاهو بوسیله نظامیان و هواپیماها و لشگر زرهی در کنار رودر رو شدن در خط مقدم جبهه جنگ با رزمندگان مسلح از ابتدای طوفان الاقصی بالاخص امروز،روز پنجاه و ششمین جنگ غیر نظامیان غزه و فلسطینیان را هدف قرار داده و تا به حال حدود ۱۰۰۰۰ ده هزار کودک و زن کشته شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند . Free free Palestine عدالت‌خواهی انسانیت مرگ بر نتانیاهو و متحدانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس