تقدیر گالانت از کمک های بایدن به تل آویو برای جنایت علیه غزه + فیلم

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در حضور وزیر خارجه آمریکا که در سرزمین های اشغالی به سرمی برد، از حمایت و کمک همه جانبه آمریکا از این رژیم در جنایت علیه مردم فلسطین تشکر کرد.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» پنجشنبه شب در دیدار با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی افزود: می دانیم که ما و آمریکا در اهداف این جنگ متحد هستیم.

گالانت بدون اشاره به اینکه باوجود ۴۷ روز جنایت علیه نوار غزه، برخلاف آنچه ادعا کرده بود نتوانست این جنبش را آنگونه که ادعا کرده بود، از بین ببرد و سرانجام مجبور شد تا با جنبش حماس برای بازگرداندن اسیران صهیونیست وارد مذاکره غیرمستقیم شود، گفت: به این جنگ ادامه می دهیم تا پیروز شویم. به این جنگ تا زمانی که توانمندیهای سیاسی و سیاسی حماس را از بین ببریم و گروگان ها (اسیران صهیونیست) را بازگردانیم، ادامه می دهیم.

در مقابل، وزیر خارجه آمریکا نیز که در سرزمین های اشغالی به سر می برد گفت: دوست داریم که ادامه وقفه انسانی را برای بازگشت ربوده شدگان (اسیران صهیونیست) واجازه رساندن کمک ها به غزه را شاهد باشیم.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای با اشاره به حضور امروز بلینکن در شورای جنگ این رژیم اعلام کرد در این نشست یوآو گالانت وزیر جنگ، بنی گانتس عضو شورای جنگ، رون دیرمر وزیر امور استراتژیک، گادی ایزنکوت و ارییه درعی عضو کنست و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش و شمار دیگری از مقامات نظامی و امنیتی این رژیم حضور داشتند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    یو گاو گالانت به جنهم مفرستیمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس