کشتی‌گیران روس حاضر در لیگ کدام آزادکاران ایران را در جهانی شکست دادند؟

کشتی‌گیران روس که در لیگ ایران حضور پیدا کرده‌اند قبلا با ملی‌پوشان کشورمان رقابت کرده و مقابل آنها پیروز شده‌اند.

به گزارش مشرق، ۲ تیم انبوه‌سازان هوتن و بانک شهر برای قهرمانی در لیگ کشتی آزاد ۵ کشتی‌گیر روس را به خدمت گرفتند که مدال جهان و المپیک را در کارنامه دارند. از کشتی‌گیران مطرح اهل روسیه در لیگ کشتی می‌توان به زائور اوگویف اشاره کرد که طلای المپیک توکیو را در کارنامه دارد.

اسامی و رزومه این کشتی‌گیران را می‌خوانید:

عباس گادژی ماگومدوف یکی از کشتی‌گیران روس است که امسال با بانک شهر در لیگ کشتی می‌گیرد. وی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در وزن ۶۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

روس‌های حاضر در لیگ کدام آزادکاران ایران را در جهانی شکست دادند؟

ماگومدرسول قاضی ماگمدوف کشتی‌گیر روس است که برای بانک شهر در ۷۰ کیلوگرم مبارزه می‌کند. او ۳۲ سال داشته و ۲ طلای جهان در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۵ را در کارنامه دارد. آخرین رقابت بین‌المللی این کشتی‌گیر در سال ۲۰۲۰ و قهرمانی اروپاست که مدال نقره گرفت.

رقیب اطری به ایران آمد

زائور اوگویف مطرح‌ترین کشتی‌گیر روس و جهان است که طلای المپیک توکیو در وزن ۵۷ کیلوگرم را در کارنامه دارد. او در این بازی‌ها توماس گیلمن از آمریکا، غلام‌جان عبدالله‌یف از ازبکستان و رضا اطری از ایران را شکست داد و به فینال رسید. وی در فینال راوی کومار از هند را شکست داد و مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را به دست آورد. این کشتی‌گیر برای تیم انبوه‌سازان مبارزه می‌کند.

روس‌های حاضر در لیگ کدام آزادکاران ایران را در جهانی شکست دادند؟

حریف رحمان بی‌رحم در لیگ کشتی ایران

شامیل ممدوف اهل روسیه دیگر کشتی گیر خارجی لیگ محسوب می‌شود که قرار است در وزن ۶۵ کیلوگرم برای انبوه‌سازان روی تشک برود. او در مسابقات جهانی صربستان مدال برنز گرفت. وی توانسته بود در این مسابقات با شکست رحمان عموزاد مدال کسب کند.

اینالبک شری‌اف قهرمان زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم است که او هم به ایران آمده تا برای انبوه‌سازان مبارزه کند.

مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ کشتی آزاد روز جمعه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس