کد خبر 1551189
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
نابغه روسی قید حضور در لیگ کشتی ایران را زد

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه در تهران برگزار خواهد شد که تعدادی از آزادکاران روز از جمله اوگوئف قهرمان المپیک عازم ایران شدند اما خبری از سیداکوف نیست.

به گزارش مشرق، پیکارهای لیگ کشتی آزاد ایران از ۱۸ مهرماه در ۲ گروه برگزار و در پایان مرحله گروهی این مسابقات تیم هوتن انبوه سازان، پاس تهران، بانک شهر و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی ایران روز جمعه (۱۰ آذرماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و در پایان آن قهرمان این فصل لیگ برتر کشتی آزاد معرفی خواهد شد.

در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تیم بانک شهر به مصاف پاس تهران و تیم انبوه‌سازان هوتن به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.

تیم‌های انبوه سازان هوتن و بانک شهر دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات، چهره های مطرح کشتی جهان از روسیه را به خدمت گرفتند.

زائور اوگویف دارنده مدال های طلای المپیک و ۲ طلای جهان در وزن ۵۷ کیلوگرم، شامیل ممدوف دارنده مدال برنز جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم و اینالبک شریئف، ۳ کشتی گیر شاخص روسیه برای حضور در ترکیب تیم هوتن عازم ایران شدند.

همچنین تیم بانک شهر نیز عباس گاجی ماگمدوف دارنده مدال طلای جهان و اروپا و رسول قاضی ماگمدوف دارنده ۲ مدال طلای جهان هر دو از روسیه را به خدمت گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    این چهره سیداکوف نیست... احمد تاج الدینوف هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس