کد خبر 1551193
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
دستگیری ۱۵ سارق خودرو و موتورسیکلت در پایتخت

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۵ سارق خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: تاکنون این افراد به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۵ سارق خودرو و موتور خبر داد و در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اقدامات خوب پلیس آگاهی ۱۵ نفر سارق خودرو شناسایی شده که خودروهای تولید داخل را شناسایی و سرقت می‌کردند این افراد با استفاده از جرثقیل خودروها را به نقطه‌ای از شهر انتقال داده و توسط مالخر می‌فروختند.

وی گفت: این افراد دستگیر شده و تاکنون به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند که تاکنون ۲۰ خودرو پیدا شده و ۲۵ خودرو شناسایی و در اسرع وقت به مالکان اطلاع داده خواهد شد.

وی درباره اینکه برخی از این سارقان اعلام می‌کردند خودروهایی که دزدیده بودند مجهز به دستگاه‌های ردیاب بوده است، گفت: باید ایراد برخی از این ردیاب‌ها برطرف شود، این موضوع را با استاندار نیز مطرح کردیم، امیدواریم روزی برسد هیچ سارقی نتواند سرقت کند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ما همیشه به مردم توصیه‌های ایمنی را کرده ایم و از آنها می‌خواهیم خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی کنند.

وی خاطر نشان کرد: همیشه مطالبه گری می‌کنیم و نواقص را اعلام می‌کنیم تا ترک فعل‌ها پیگیری شود و مردم با آرامش بیشتری از خودروهایشان استفاده کنند.

سردار ولیپور گودرزی درباره پابندهای الکترونیکی بیان کرد: ما موافق این پابندها هستیم هر چقدر بتوانیم افراد را تحت کنترل داشته باشیم بهتر است. توافق شده سامانه آن در اختیار پلیس قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس