کد خبر 1551151
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
قاسمپور: پرسپولیس دوباره انگیزه خود را پیدا کرد

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید «یک امتیازی که پرسپولیس برابر النصر کسب کرد از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را برای این تیم برای بازی‌های بعد رقم زد و انگیزه آنها را چند برابر کرد.»

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر النصر اظهار کرد: پرسپولیس بازی خیلی خوبی را برابر النصر ارائه داد، به خصوص بعد از اخراج یک بازیکن النصر و آسیب دیدگی رونالدو سبب شد که پرسپولیس با انگیزه و روحیه بالایی بازی را دنبال کند و حتی امکان به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را نیز داشت.

وی گفت: النصر تیم خوبی است و چون شرایط صعود آن قطعی شده بود، ۱۰ نفره شدن این تیم سبب شد بازی خیلی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش نگذارد. البته اینگونه مسائل هیچ چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند و واقعا برابر النصر نسبت به چند بازی اخیر خود با انگیزه و روحیه بالا بازی می‌کرد و عملکردش راضی کننده بود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس امیدوار و سپاهان در یک قدمی صعود +عکس

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در چه پستی ضعف دارد؟ خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در دنیا نیست که ضعف نداشته باشد و پرسپولیس نیز از این قضیه مستثنی نیست. البته برای این که در جام باشگاه‌های آسیا قدرتمند ظاهر شود در خط حمله نیاز به بازیکن شش دانگ دارد که چارچوب‌ها را بشناسد. متاسفانه پرسپولیس با از دست دادن برخی از بازیکنان خود از جمله آل کثیر نتوانست در برخی از پست‌های خود بازیکن خوب جذب کند و این مساله مشکلاتی را برای این تیم ایجاد کرد.

قاسمپور افزود: یک امتیازی که پرسپولیس برابر النصر کسب کرد از نظر روحی و روانی شرایط خوبی را برای این تیم برای بازی‌های بعد رقم زد و انگیزه آنها را چند برابر کرد. قطعا اگر با همین شادابی، طراوت و روحیه بالا در دیدارهای بعدی ظاهر شوند کسب ۳ امتیاز بازی‌ها دور از دسترس نخواهد بود.

وی گفت: اینکه بگوییم پرسپولیس در چند بازی اخیر خود امتیازی کسب نکرده و شرایط راضی کننده‌ای نداشته دلیل قانع کننده‌ای برای عملکرد این تیم نیست. بعضی وقت‌ها تیمی در بدترین شرایط نتیجه خوبی کسب می‌کند و برعکس. در بازی برابر النصر، پرسپولیس با تمرکز و اعتماد به نفس بالایی که داشت توانست بازی خوبی ارائه دهد. امیدوارم این سبک و سیاق پرسپولیس در دیدارهای بعدی نیز ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 2
    یعنی با مساوی کردن با یه تیم 10 نفره روحیه پیدا کرد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس