ستایش روزنامه عربی از خط دفاعی پرسپولیس در مهار رونالدو

پیشکسوت پرسپولیس گفت: واقعا باید تاسف خورد برای آن‌هایی که در چنین شرایطی مسائلی مانند بازگشت برانکو و تغییر در کادر فنی را مطرح می‌کنند.

سرویس ورزش مشرق - محمدرضا مهدوی مدافع اسبق تیم‌های ملی و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: یک فوتبال منطقی و به دور از احساس را از سوی نماینده کشورمان مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا شاهد بودیم. حضور موفق پرسپولیس در خانه حریف مقابل تماشاگران این تیم و کسب یک مساوی ارزشمند همه هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم را به آینده امیدوار کرد.

وی درباره صحنه خطای پنالتی هر دقیقه دوم مسابقه توضیح داد: در آن لحظه مشخص شد که تفاوت یک بازیکن بزرگ با یک بازیکن عادی چیست. رونالدو به محض برخاستن از زمین به داور اشاره کرد و گفت که خطایی روی او صورت نگرفته است. هر بازیکنی در چنین شرایط حساسی آن هم برای جلب توجه تماشاگران تیمش هرگز اقدام به چنین کاری نمی‌کند اما رونالدو حقیقت را بیان کرد.

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان اضافه کرد: من مطمئنم اگر داور بعد از دیدن دوباره فیلم باز هم پنالتی اعلام می‌کرد رونالدو خودش پشت توپ می‌رفت و آن را به بیرون می‌زد. او ثابت کرد که فوتبال و کسب اعتبار را به هر قیمتی نمی‌خواهد وگرنه خیلی راحت خودش را روی زمین می انداخت و داور را مصمم می‌کرد تا اصلاً کمک داور ویدیویی را نگاه نکند. به نظرم این رفتار رونالدو می‌تواند تا مدت‌ها الگوی خیلی از فوتبالیست‌ها باشد.

پنالتی می‌گرفتند هم رونالدو می‌زد بیرون/ شانس پرسپولیس برای صعود زیادتر است

مهدوی درباره عملکرد بازیکنان تیم پرسپولیس در دیدار مقابل النصر پس از ۱۰ نفره شدن حریف گفت: اصلا نباید توقع داشته باشیم پرسپولیس وقتی حریفش ۱۰ نفره شد بی‌محابا حمله می‌کرد. اتفاقاً یحیی گل محمدی تاکتیک درستی را اتخاذ کرد. تیم النصر با داشتن سادیو مانه، اوتاویو و رونالدو می‌توانست هر لحظه برای پرسپولیس خطرساز باشد. کما اینکه دیدیم در چند صحنه بعد از گرفتن توپ از بازیکنان پرسپولیس با یک یا دو پاس خودشان را به دروازه بیرانوند نزدیک می‌کردند.

مهدوی خاطرنشان کرد: پرسپولیس با درایت تمام بازی را اداره کرد و سعی داشت از موقعیت‌هایش استفاده کند که البته به یک گل هم دست یافت ولی متاسفانه آفساید بود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره تعویض زاهدی و شرایط نیمکت پرسپولیس توضیح داد: بعد از اخراج بازیکن تیم النصر کاملاً مشخص بود که بازیکنان حرفه‌ای حریف سعی داشتند به نوعی بچه‌های پرسپولیس را تحریک کنند تا با خطا و کارت زرد آنها هم اخراج شوند اما دیدیم که بازیکنان با تجربه‌ای مثل امید عالیشاه چطور توانستند مقابل یک فوتبالیست با سابقه به نام اوتابیو خودشان را کنترل کنند و در نهایت کسی اخراج نشد.

مهدوی ادامه داد: اگر شهاب زاهدی از زمین خارج شد به خاطر این بود که کارت زرد گرفته بود و گل محمدی برای بازی آخر به او نیاز داشت ضمن اینکه نمی‌خواست بازیکنانش بیشتر کارت زرد بگیرند تا در شرایطی که تعدادی از بچه‌ها مصدوم یا مریض بودند باز هم برای بازی آخر نیمکتش خالی‌تر شود.

پنالتی می‌گرفتند هم رونالدو می‌زد بیرون/ شانس پرسپولیس برای صعود زیادتر است

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال صعود این تیم به دور بالاتر تاکید کرد با توجه به تفاضل گل مثبت ۱ پرسپولیس قطعاً با یک نتیجه خوب در بازی آخر و کسب پیروزی در تهران مقابل هواداران همیشگی پرسپولیس این اتفاق رقم خواهد خورد با اینکه قرار است فقط سه تیم دوم برتر به بالا صعود کنند شانس پرسپولیس زیادتر است.

مهدوی در پایان درباره شایعات حضور برانکو به جای یحیی گل محمدی گفت: واقعا باید تاسف خورد برای آن‌هایی که در چنین شرایطی این قبیل مسائل را مطرح می‌کنند. الان پرسپولیس بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد و باید بازیکنان دیده‌اش را به شرایط مسابقه برگرداند آن وقت عده‌ای نشسته‌اند و از این حرف‌های بی ربط می‌زنند تا تمرکز تیم به هم بریزد. اما پرسپولیس پر است از بازیکنان با تجربه و کادر فنی با سابقه که قطعاً تحت تاثیر این مسائل قرار نمی‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 3
    اگه این اعتماد به نفس رو جلبک داشت سالی دو بار میوه می داد
    • حسن ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      2 4
      پس چرا شما کیسه کشا هیچوقت نتونستیدمیوه بدید؟!
  • تیم قرقره سوار کاجی ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    4 6
    چرا این همه بزرگ میکنید.طرف این کار رو کرد تا از کارت زرد که تمارض کرده فرار کنه.اگه وی ای آر رو میدید داور بهش کارت زرد نشون میداد
  • ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    2 3
    خیلی رو دارین پرو تشریف دارین
  • ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 0
    بنظرم اثر قالیچه ابریشمی است
  • ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    کلا بازیکنان ایرانی پشت ۱۸ کمتر به هم پاس میدن و احساس مارادونا بودن بهشون دست میده
  • یدالله ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    مطمینم نه مطمعنم دزست صحبت کن یارو
  • ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خودت بخون از زمان رونمایی از پرویز ثابتی یعنی شروع نیرو گیری مجدد ساواک از داخل ایران سازمان اطلاعات ایران متوجه شدید یا نه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس