کد خبر 1550678
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
۱۰۵ هکتار جنگل گیلان سوخت

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه ۵۲ نقطه جنگلی تحت حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی طی روزهای اخیر طعمه حریق شد، گفت: تاکنون ۱۰۵ هکتار از اراضی جنگلی طعمه حریق شده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا حق‌بین سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان عصر امروز از پایان اطفای حریق جنگلی در استان خبر داد و اظهار کرد: حریق جنگلی که از چهارم آذرماه در نقاطی از استان آغاز شده بود عصر امروز عملیات اطفای آن به پایان رسید.

وی با بیان اینکه ۵۲ نقطه جنگلی تحت حفاظت محیط‌زیست و منابع طبیعی طی روزهای اخیر طعمه حریق شد، افزود: تاکنون ۱۰۵ هکتار از اراضی جنگلی طعمه حریق شده است.

۱۰۵ هکتار جنگل گیلان سوخت

۱۰۵ هکتار جنگل گیلان سوخت

به گفته سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان، بالغ بر ۱۰۰۰ نفر امدادگر، بسیجی، گروه‌های مردمی و جنگلبان در راستای اطفاء حریق جنگل‌های استان مشارکت کرده‌اند.

حق‌بین با بیان اینکه متاسفانه برخی از آتش‌سوزی‌های رخداده، عمدی و بعضاً در پی سهل انگاری بوده، از مردم خواست تا به محض دیدن آتش‌سوزی در جنگل‌ها سریعاً عوامل امدادی را باخبر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    هواپیما و هلیکوپترو پهبادهای آبپاش نداریم ؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    زمین خواران را خدا لعنتشون کنه
  • ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    چقدر خبر بدی..واقعا قلبمون بدرد امد .الان باد شدید .همش دعا میکنم خدایا باران رحمت تو ببار
  • ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خوش به حال اهالی که با ترفند خاص خودشان که به شیوه ای خاص آتش می زنند و بعد به خانه هایشان می روند و بعد از چند ساعت که آنها اصلا در صحنه ی جرم نیستند آتش کم کم شعله ور می شود در حالی که آنها در خانه هایشان خوابیده اند و به این ترتیب بی سر و صدا جنگل را آتش می زنند و فردا زمین را به غیر بومی به خدا تومن برای ساخت ویلا می فروشند.
    • محمد ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      داداش فیلم هندی زیاد میبینیا
  • محمودسلمانی ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    بارها شواهدی از تعمدی بودن این اتفاق منتشر شده اما توجهی نمیشود این بار خداوند با باران به فریاد رسید اما بیندیشیم چرا در دو انگلیسی در باغات کرج شش عدد سنجاب رها کردند و سال بعد در آن منطقه گردو یافت نمیشد چرا همکارم دید فولکس انگلیسی در آبادان دو‌عدد موش رها کرد هفته بعد همه وبا گرفتند چرا چوب جنگلهای ایلام چند برابر قیمت توسط اعراب خریداری میشود .. پریشب داخل بلوار سیاهکل آتش روشن کردند !! جنب جنگل! فیلم و مستنداتش هم هست.. همه باید از طبیعت میهنمان دفاع کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس