کد خبر 1550666
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
فریبا: همیشه برای تیم موفق حاشیه درست می‌کنند؛ اقدام بازیکنان استقلال قابل ستایش است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: در فوتبال ما همیشه برای تیم موفق همیشه درست می‌کنند و اکنون نیز استقلال با وجود صدرنشینی، از سوی برخی با کم لطفی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص تساوی استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز می‌جنگیدند. تیم‌های که محمد ربیعی هدایت آنها را بر عهده دارد، تاکتیکی هستند و بازی مقابل تیم‌های او سخت است. در بازی دیدیم، ذوب‌آهن پرس شدیدی در دستور کار داشت و متاسفانه هافبک‌های استقلال نتوانستند پاس‌های خوبی به مهاجمین بدهند. نیمه دوم کاملا بازی روی هوا بود و شاگردان نکونام نتوانستد، عملکرد خوبی داشته باشند. البته استقلال زیبایی به ثمر رساند و ذوب‌آهن هم با چاشنی شانس به گل رسید. از نظر من تساوی در این دیدار عادلانه بود.

وی درباره نقاط ضعف استقلال، بیان کرد: هیچ کدام از بازی‌ها آسان نیست. در بازی سپاهان و استقلال خوزستان شاهد بودیم، در نیمه دوم استقلال خوزستان موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و حتی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. سپاهان در این دیدار با تجربه شهریار مغانلو به برتری رسید. پس هیچ حرفی در لیگ برتر نداریم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا در شان یک سرمربی لیگ برتری است که با فیلمبردار درگیر شود، گفت: البته باید ببینم چه اتفاقی افتاده است. این کار فیلمبردار عاقلانه نیست که فقط از سرمربی یک تیم فیلمبرداری کند. ما در هیچ جای دنیا ندیده‌ایم که فیلمبردار تا این حد نزدیک سرمربی شود و به نظر من این اقدام، حرفه‌ای نبود.

فریبا: همیشه برای تیم موفق حاشیه درست می‌کنند؛ اقدام بازیکنان استقلال قابل ستایش است

فریبا در خصوص صادر شدن مجوز مهدی هاشمی نسب برای حضور در نیمکت استقلال، یادآور شد: این مساله ۱۰۰ درصد مثبت است. کاری که بازیکنان ما انجام دادند قابل ستایش و احترام است که از پول گذشتند و حاضر شدند قرارداد خود را کم کنند تا هاشمی‌نسب قراردادش ثبت شود.

وی درباره حواشی صدرنشینی استقلال، گفت: ببینید وقتی تیمی که با این همه مشکل بتواند با اختلاف امتیاز خوب در صدر جدول باشد، باید از آن تقدیر کرد. خیلی‌ها سعی دارند تیم رقیب خودشان را خراب کنند. البته من از تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم با این همه مشکل، بهترین نتایج را گرفته‌اند. به نظر من از زمانی که مدیریت و کادرفنی همدل شده‌اند، تیم توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد.

پیشکسوت استقلال در مورد شکایت برخی از این باشگاه به خاطر رعایت نکردن قانون سقف قرارداد، تصریح کرد: تا جایی‌که می‌دانم، باشگاه استقلال تخلفی انجام نداده و بارها هم مدیرعامل باشگاه در این خصوص توضیح داده است. در فوتبال ما وقتی تیمی پیشرفت می‌کند، برایش حاشیه درست می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس