استقلال یک سروگردن بالاتر از سایر تیم‌هاست/نمی‌خواهند نتیجه بگیرد

پیشکسوت استقلال با اشاره به حواشی ایجاد شده در دیدار برابر ذوب آهن گفت: استقلال یک سر و گردن بالاتر از دیگر تیم‌هاست اما برخی سنگ اندازی می‌کنند تا نتیجه نگیرد.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص دیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن بازی بسیار دشواری داشت چرا که این تیم در این فصل قدرتمند ظاهر شده است. همه ما پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی را در اصفهان داشته باشیم اما شاگردان نکونام هم روز گذشته بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و به گل هم رسیدند، ولی یادمان نرود که بازی در اصفهان بود و همه می‌دانند بازی در اصفهان به دلیل شرایط حضور هواداران تیم‌های اصفهانی بسیار سخت است.

وی افزود: همه از توقف استقلال صحبت می‌کنند در صورتی که چنین چیزی وجود ندارد در فوتبال روز دنیا در کنار بردها، تساوی هم داریم و اینها همه جزوی از فوتبال است. مطمئناً استقلال روند خوب خود را ادامه می‌دهد و در بازی‌های آینده هم با عملکردی خوب ظاهر خواهد شد.

اسب استقلال برای قهرمانی زین شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه گفت: جواد نکونام سرمربی سیاست مداری است و به خوبی حواشی استقلال را جمع می‌کند. در ابتدای فصل شاید کمتر کسی فکر می‌کرد با آن همه حاشیه نکونام بتواند نتیجه بگیرد اما امروز می‌بینیم که هم نتیجه می‌گیرد و هم همه موارد را کنترل می‌کند. بزرگترین دلگرمی کادر فنی استقلال حمایت هواداران است که امروز این موضوع برای آبی‌ها به خوبی شکل می‌گیرد. در این میان خیلی‌ها هستند که نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد اما این را بدانند که اسب این تیم برای قهرمانی زین شده است و تنها با ایجاد حاشیه به دنبال سنگ اندازی هستند.

استقلال یک سروگردن بالاتر از سایر تیم‌هاست/نمی‌خواهند نتیجه بگیرد

شکافی که با غیبت مرادمند در خط دفاعی ایجاد شد

نوری در خصوص غیبت محمدحسین مرادمند و وضعیت خط دفاعی آبی‌های پایتخت عنوان کرد: بازیکنان استقلال روز شنبه هرچند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند ذوبی‌ها کاری از پیش ببرند اما نبودن مرادمند نشان داد شکافی در خط دفاعی استقلال ایجاد شده است که باید با دقت به آن توجه کرد و در نیم فصل بازیکنان خوبی در این پست اضافه شوند. با عملکردی که سهرابیان مقابل ذوب آهن داشت اعتقاد دارم باید به خط دفاعی این تیم زمان داد تا خود را به خوبی پیدا کنند.

بعضی‌ها در زمین نتیجه نمی‌گیرند دست به دامن حاشیه‌ها می‌شوند

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در بازی با ذوب آهن در اصفهان گفت: متأسفانه حاشیه‌ها برای استقلال تمامی ندارد چراکه نمی‌خواهند این تیم روی آرامش به خود ببیند. در بازی با ذوب آهن دیدید یک تصویربردار چه حاشیه‌ای برای استقلال ایجاد کرد. وقتی چنین اتفاقاتی رقم می‌خورد کاملاً مشخص است که با استفاده از هر چیزی می‌خواهند برای آبی‌ها حاشیه ایجاد کنند. بعضی‌ها وقتی در زمین نتیجه نمی‌گیرند دست به دامن حاشیه‌ها می‌شوند تا بلکه به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند.

استرس بازیکنان در بازی پیش از دربی قابل درک است

نوری در پاسخ به این سوال که خط دفاعی استقلال باید از استرس قبل از دربی بکاهد، گفت: دربی یکی از بازی‌های حساس و مهم استقلال است و قطعاً بازیکنانی که ۲ کارته هستند در بازی پیش از دربی استرس زیادی را خواهند داشت چرا که اگر عملکرد خوبی را داشته باشند می‌توانند در دربی شرایط خوبی را دنبال کنند. اگر مدافعان در دیدار پیش از دربی کارت زرد دریافت کنند با استرس زیادی مقابل دربی بازی خواهند کرد اما با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان استقلال دارند مطمئن هستم این موضوع را مدیریت می‌کنند تا چنین اتفاقی رقم نخورد.

استقلال یک سروگردن بالاتر از سایر تیم‌هاست/نمی‌خواهند نتیجه بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: بازی قبل از دربی هم برای ما بسیار مهم است چرا که باید با کسب ۳ امتیاز به مصاف پرسپولیس برویم. کسب ۳ امتیاز در خوزستان می‌تواند روحیه بازیکنان را زیاد کند. فوتبال قابل پیش بینی نیست و حوادث زیادی را هم دارد. اگر طی اتفاقی هم مدافعان استقلال کارت دریافت کنند، جواد نکونام بازیکنان خوبی را روی نیمکت دارد که بتواند جایگزین کند و بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به بازی تیم‌های دیگر که نگاه می‌کنیم می‌بینیم استقلال یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم‌ها است و با همین روند رو به جلو در پایان فصل قهرمانی را تقدیم هواداران خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 1
    باز این حرف مفت زد.مشرق چه علاقه ایی داره چرت و پرت های این بازیکن سابق درجه چندم رو درج کنه
  • ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 1
    توهم توطئه شروع شد!!!🤔
  • ناشناس ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 3
    یه خبر جدید بازیکنان النصر جلوی چشمان گریان بیرانوند شادی نمی‌کنند خخخخخخخ
  • استقلالی ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 3
    یه خبر جدید بازیکنان النصر جلوی چشمان گریان بیرانوند شادی نکنند
  • امپراتور ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    جوجه ها را آخر پاییز می‌شمارند.
  • برزیل ایران ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    قبل دربی چرت وپرت زیاد میگه.بعذ از دربی تا اطلاع بعدی قایم میشه اسطوره تیم دوچرخه سواران در لیگ دسته سوم.
  • اقتدار ایران اسلامی ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    خدایی حرف نزنی میمیری
  • وطنم ایران ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    تاحالا شده یه حرف حسابی بزنی
  • شش تایی ها ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    خخخخ اسطوره کیسه ساندیس آدامس پرستو.موبایل فروشی ایمون زاید.شش چهار العین عمر عبدالرحمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس