کد خبر 1550513
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی منتسب به حجت الاسلام پناهیان ویدئویی با عنوان قیمت صدای اذان منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

دعوای مادری نامادری یادت است؟ یک مادری و یک نامادری بود، بعد می‌گویند حالا این‌جوری گفته می‌شود که امیرالمؤمنین آمد داوری کند فرمود خب بچه را نصفش می‌کنیم. مادرِ گفت چی؟ گفت نمی‌خواهد. بده دست نامادری باشد. بچه مال او. عوضش بچه‌ام سالم می‌ماند. ای خدای من!

می‌دانید تقریباً در اسلام این‌جوری شد؟ دعوای مادری با نامادری شد؟ بعد ائمۀ هدی در واقع فرمودند بگذار دست نامادری بماند ما همین از دور به این بچه یک کمی می‌رسیم. می‌دانی؟

حضرت زهرای اطهر از مسجد برگشت خانه. طوری در مسجد به فاطمۀ زهرا(س) توهین و بی‌مهری کردند که آمد خانه اول صدا زد یا علی کاش مرده بودم این صحنه را نمی‌دیدم. بعد فرمود علی جان! تو مثل کودکی که زانوی خودش را گرفته در رحم مادر یک کنجی نشستی، بعد من را توی مسجد خوارم کردند. گوش بده. فرمود فاطمه جانم، این صدای اذان را می‌شنوی؟ بله علی جان. فرمود می‌خواهی این صدای اذان بماند فعلاً؟ پس بگذار من دست به شمشیر نبرم. چقدر قشنگ است این دیالوگ! «فقُل حسبیَ الله»؛ بگو خدا برای من بس است. فاطمۀ زهرا بلافاصله صدا زد «حسبیَ الله علیه توکّلتُ»؛ خدا برای من بس است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 3
    بسم رب شهدا والصدیقین قال الله تعالی فی القرآن الحکیم سوره ۱۷: الإسراء:( وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا۸۱﴾...وَلَقَدْ صَرَّفْنَا لِلنَّاسِ فِي هَذَا الْقُرْآنِ مِنْ كُلِّ مَثَلٍ فَأَبَى أَكْثَرُ النَّاسِ إِلَّا كُفُورًا۸۹﴾ ) در حالات پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم آمده پس از پیروزی وارد مسجد الحرام شد و ۳۶۰ بت را که محیط آن را فراگرفته بود را یکی پس از دیگری منهدم نمود.مرگ بر استعمار و استعمارگر آمریکایی و مرگ بر اشغالگری و اشغالگر اسرائیل. حال که استکبار جهانی آمریکایی و متحدانش طرفداری حقوق اشغالگر اسرائیل می کنند و حتی به او انواع تسهیلات و تسلیحات جنگی را در سرکوبی جوامع انسانی فلسطینی غزه می دهند.شیطان در قلب خاورمیانه هوش مصنوعی ارتش آمریکایی را گذاشته و تمامی مجامع حقوق بشری ضد جنایات جنگی را بعنوان بانک اهداف دستور به قتل و عام داده است.باید بجای هموار کردن راه سازمان جاسوسی و خارجه آمریکا تمرکز خود و مراکز حقوق بشر بین‌المللی و کشورهای اسلامی با توجه به حجم کشتار و تخریب منابع مدنی غزه را نیازسنجی و پیشگیری فجایع انسانی کنند. دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم با کافران چه کارت گر بت نمی‌پرستی سلطان من خدا را زلفت شکست ما را تا کی کند سیاهی چندین درازدستی در گوشه سلامت مستور چون توان بود تا نرگس تو با ما گوید رموز مستی آن روز دیده بودم این فتنه‌ها که برخاست کز سرکشی زمانی با ما نمی‌نشستی عشقت به دست طوفان خواهد سپرد حافظ چون برق از این کشاکش پنداشتی که جستی
  • ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 3
    حضرت زهرا سلام الله علیها با اینکه معصوم بود به اطاعت از ولی و امام زمان خودش یاد داده
  • ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 3
    یا حضرت مادر ، فاطمه زهرا سلام الله علیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس