ضارب کارکنان بیمارستان ثارالله کرج بازداشت شد

سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغ‌ملک گفت: هشت نفر در رابطه با مرگ زن بارداری که در یک مراسم ازدواج در این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، محمدباقر سعیدی سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغ‌ملک امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات دستگیری متهم اصلی و عاملین تیراندازی در این مراسم، اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در یک جشن عروسی در منطقه مرغزار از توابع شهرستان صیدون که منجر به کشته شدن یک مادر باردار شد، موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی در راستای شناسایی و دستگیری عاملین به عوامل مرجع انتظامی صادر شد که با اقدامات به موقع، متهم اصلی و هفت نفر از عوامل تیراندازی بازداشت و با قرارهای متناسب روانه زندان شدند.

سعیدی ادامه داد: این مرجع در راستای صیانت از اهداف عالی قوه قضائیه و حفظ سلامت و امنیت روانی جامعه، موضوع برخورد با دارندگان اسلحه که اقدام به تیراندازی در مراسم شادی و عزا می نمایند را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده و با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

پنج شنبه دوم آذرماه یک زن باردار براثر تیراندازی در مراسم ازدواج مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، جان خود و فرزندش را از دست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    7 0
    چه رسم مسخره ای
  • ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    5 0
    خدایا چرا اینا اینقدر نادان هستند
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    پس هنوز نسل غارنشینان عصرحجر منقرض نشده!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس