۶ نفر متهم به تیراندازی در مراسم ازدواج بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب باغ‌ملک از بازداشت شش نفر که در یک مراسم ازدواج اقدام به تیراندازی کرده بودند خبر داد. 

به گزارش مشرق، بهنام انصاری اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه در پی تیراندازی در یک مراسم ازدواج در باغ‌ملک، یک نوجوان ۱۲ ساله کشته و پنج نفر زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله دستورات قضایی لازم صادر و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا دو قبضه اسلحه کلاشینکف و تعدادی فشنگ جنگی کشف و شش نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.

انصاری گفت: با توجه به تذکرات قبلی متعدد توسط مراجع انتظامی و قضایی و اخذ تعهد کتبی از مسئولان محل برگزاری مراسم، به جهت عدم همکاری لازم جهت جلوگیری از انجام رفتارهای مجرمانه که موجب کشته و مصدوم شدن شش نفر از مهمانان و ایجاد رعب و وحشت در شهر شد، تالار محل مراسم توسط پلیس اماکن پلمب شد.

وی از مردم این شهرستان خواست تا با کنار گذاشت این رسم اشتباه، ضمن حفظ جان خود و اطرافیان، به ارتقای امنیت جامعه کمک کنند.

انصاری با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این حادثه و شناسایی قاتل ادامه دارد، متذکر شد: مردم بدانند که خط قرمز دستگاه قضایی، حفظ امنیت و برخورد با مجرمین است و مطابق قانون مجازات سنگینی برای افراد هنجارشکن و مخل نظم و آرامش عمومی اعمال می‌شود.

وی گفت: مجازات استفاده از سلاح غیرمجاز دو تا پنج سال حبس است که باتوجه به تعدد جرم از جمله اخلال در نظم عمومی، از سوی این دادسرا اشد مجازات برای متهمان این پرونده درخواست خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    13 1
    این رسم زشت باید کنار گذاشته شود .مثل رسم زشت چهارشنبه سوزی که در بعضی شهر ها باعث کشت و کشتار می شود
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    4 1
    بی فرهنگی و حماقت از سر و روی مردم شهر میباره
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    5 0
    هنوزم نسل غارنشینان منقرض نشده است!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس