مقامات تل‌آویو: پایداری حماس به معنای شکست ماست

مقامات تل‌آویو امروز یکشنبه ارزیابی خود را از قدرت میدانی حماس اعلام و در سومین روز از توافق آتش‌بس غزه اعتراف کردند که قدرت‌نمایی و تاثیرگذاری این جنبش بر تحولات، به معنای شکست رژیم اشغالگر است.

به گزارش مشرق، «گیدئون سار»، یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: اگر حماس در پایان جنگ دوباره روی پای خود بایستد، بدان معنا خواهد بود که ما شدیداً شکست خورده‌ایم.

«حاییم یلن»، یکی از مقامات تل‌آویو در نوار غزه هم اذعان کرد که «یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، همیشه اسرائیلی‌ها را مسخره می‌کند؛ بیایید کمی غیرت به خرج دهیم و بفهمیم که این شخص هر ساعت ما را به یک بازی می‌گیرد و ممکن است با این کار، در نهایت برنده شود».

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که پیش‌تر از «نابودی کامل حماس» به عنوان هدف اصلی تهاجم نظامی به نوار غزه صحبت می‌کرد، روز گذشته شنبه به اهداف کمتری رضایت داده و گفت که ارتش این رژیم پس از بازگرداندن تمام اُسرایش، غزه را ترک خواهد کرد.

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به زور اسرای خود را آزاد کند، تصریح کرد: مجبور شدن اسرائیل به آزاد کردن ۱۵۰ زن و کودک ما، نتیجه جانفشانی‌های گردان‌های القسام بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    ظاهرا مقامات شما بوده
    • ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    بهترهتمام بشود ومردم درفصل سرما خوف بمباران خوا نداشته‌ باشند
  • ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس