کد خبر 1550001
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
درخشش هافبک مغضوب در امارات؛ خط‌ونشان نوراللهی برای قلعه‌نویی+ فیلم

تیم فوتبال الوحده امارات متحده عربی در شب درخشش هافبک ایرانی خود، حریفش را در هم کوبید.

به گزارش مشرق، تیم الوحده امارات در هفته هشتم رقابت‌های لیگ امارات از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی مقابل تیم رده دوازدهمی الامارات قرار گرفت.

الوحده درحالی به مصاف الامارات رفت که با نظر آرنو بویتن‌وگ، سرمربی هلندی این تیم احمد نوراللهی هافبک ایرانی، از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت.

الوحده در پایان این بازی موفق شد با گل‌های خریبین، نوراللهی، گوانچا و اسماعیل مطر با نتیجه 4 بر یک به برتری برسد و با 15 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. هافبک تیم ملی ایران را باید ستاره الوحده در این بازی دانست.

در دقایق پایانی نیمه نخست باکایف با نفوذ از سمت راست توپ را به نوراللهی داد و ارسال تماشایی این بازیکن به درون محوطه جریمه را عمر خریبین با ضربه سر تماشایی به تور دروازه حریف چسباند.

با شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۲ بازیکنان الوحده با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی الامارات حمله‌ای را ترتیب دادند. باکایف هافبک روسی این تیم به محوطه جریمه حریف رسید و شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی به نوراللهی رسید و او با یک شوت به موقع گل دوم الوحده را وارد دروازه الامارات کرد.

نوراللهی در آخرین پنجره فیفادی با نظر امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شد اما این هافک ۳۰ ساله به دلیل اعتراض به سکونشینی در بازی با هنگ‌کنگ، با نظر سرمربی تیم ملی از همراهی تیم در تاشکند و بازی با ازبکستان کنار گذاشته شد و به امارات بازگشت و حالا با گلزنی و ارسال پاس گل و درخشش در این بازی، به نوعی برای قلعه‌نویی خط‌ونشان کشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    وقتی میخواستن اسکوچیچ رو بندازن بیرون کیروش رو بیارن شما زیاد برضد اسکوچیچ مطلب گذاشتید تهش چی شد؟ چرا نمیزارین قلعه نویی کار خودش رو بکنه؟ نکنه میخواین بندازینش بیرون میلیاردها تومان پول مملکت رو بریزید تو حلق یه مربی خارجی دیگه تهشم هیچی به هیچی؟ فوتبال ایران از پایه مشکل داره تیم های باشگاهی ایران همگی پایه ضعیفی دارن قرار نیست مربی بزرگسال با چند تا بازیکن سن بالایی که قبلا نشون دادن بازیکنان قدرتمندی نیستن ۱۰۰ درصد بازی هاشو ببره اگه میبینید بازیکنی تو تیم خارجی خوب بازی میکنه چون توی تیمی داره کارشو انجام میده که همه خوبن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس