به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران: جوانان سرزمین های اسلامی همه این تفکر و اعتقاد را راه سعادت خود می دانند، مسلمانان می دانند در دنیایی که هنوز مستکبران هستند راه سعادت مسلمانان از طریق شمشیرهای جهاد عبور می کند.

این درسی است که غزه قهرمان به ما آموخت، سخت ترین جنگی که مسلمانان به آن وارد شدند این جنگ غزه بود، در این جنگ استکبار، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسرائیل و منافقان که با آنان همراهی می کنند و ما آنان را می شناسیم همه باهم شکست خوردند.

آن طوفان شگفت انگیز که تاریخ بشر در این مقیاس همانند آن را سراغ ندارد یک شکست تاریخی برای دشمن بود، مستقل از آن که بعد این حادثه چه صورت میگیرد آن شکست ثبت شده است و نشان می دهد دشمنان ما به فروپای بسیار نزدیک‌اند، نزدیک تر از آنچه ما فکر می کردیم و آنان می‌اندیشیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 0
    اگه منظورت روسیه هست داری درست میگی
  • ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    15 0
    سی چهل ساله که گوش ملت از این خالی بندی ها دیگه پر شده ، آمریکا در حال فروپاشیه؟؟؟ به نظر میاد خدای اونها از خدای شما گردن کلفت تره
  • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    آخه دیگه کی؟
  • ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    وقتی دیپلمات‌ها شکست بخورند باید ژنرالها به میدان بیایند تا ستمگر را نابود کنند این قانون خداوند است وان جهاد است که بر مومنان واجب است، سردار عزیز اسرائیل دیپلماسی نمی فهمد و فقط زبان زور را می فهمد، بیش از این دیگر تیغ دیپلماسی نمی برد و اگر ژنرال‌ها به میدان جهاد نروند و پشت به یهود یاغی کنند تیغ اسرائیل رگ گردن جهان اسلام ومسلمانان را خواهد زد و آن زمان دیگر دیر خواهد بود و سقوط خرمشهر ها را باید نظاره کنیم. این را بدانید اسرائیل خانه عنکبوت بسیار ضعیف تر و ترسوتر از داعش است که دیگر وجود ندارد و ما بودیم که شاخ داعش را شکستیم ومثل زباله آنها را از شام وعراق بیرون ریختیم. نیروهای بسیج مردمی باید به مانند شام امروز به غزه اعزام شوند و چشم فتنه را کور کنند. این سرطان اگر از غزه بیرون بزند دیگر قابل درمان نیست و روزگار ما ومسلمانان سیاه خواهد شد ویهود غاصب بمانند ملت فلسطین طناب اسارت طولانی بر گردن ما خواهد انداخت ، قطعا اسرائیل بعد از سقوط غزه جری ترشده و سراغ ایران خواهد آمد. سردار عزیز نباید به نجواهای منافقین داخلی که مارا از جهاد با اسرائیل بر حذر می کنند گوش کنید آنها آنقدر منافق وخائنند که اگر فردا اسرائیل ایران را اشغال کند همین‌ها آدرس شما را به یهودی های غاصب خواهند داد. اکنون زمان جهاد با اسرائیل است و ما از هیچ کس نمی ترسیم و بهترین فرصت برای نابودی اسرائیل پیش آمده که هر صد سال هم پیش نمی اید و مقاومت اسلامی در این مقطع درنهایت آمادگی برای نابودی اسرائیل غده سرطانی است. ما اسرائیل از نفس افتاده وخسته را قطعا شکار می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس