تصاویر عملیات دستگیری سارق مشهور در طبقه ۱۸ برج معروف

روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در عملیات منسجم ماموران نوپو یگان ویژه در طبقه ۱۸ یک برج مسکونی در یکی از مجتمع‌های معروف شهرستان چالوس، یک سارق مشهور و مسلح که سردسته اصلی باند سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، این مجرم فراری چندی پیش یکی از متهمان را از یکی از بیمارستان‌های تهران فراری داده بود که با کار اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی تهران مخفیگاه وی شناسایی و صبح امروز مأموران نوپوی یگان ویژه در محل اختفای وی که طبقه ۱۸ یک برج مسکونی معروف در چالوس بود با حکم قضایی حاضر شدند.

در این عملیات که با تیراندازی مجرمان به سوی پلیس آغاز شد پس از درگیری متقابل و شلیک تیر، سرکرده اصلی باند مورد اصابت دو گلوله از ناحیه پا و شکم قرار گرفت و بعد از مصدومیت به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش که در محل حضور داشتند دستگیر شدند.

تصاویر عملیات دستگیری سارق مشهور در طبقه ۱۸ برج معروف

سه قبضه کلت کمری، مقادیر زیادی مهمات، مشروبات الکلی، موادمخدر، سلاح سرد و دو دستگاه خودرو از جمله کشفیات ماموران نوپو یگان ویژه در این عملیات دستگیری بوده است.

گفتنی است متهم مصدوم دستگیر شده، سابقه سرقت مسلحانه و قتل را در کارنامه خود دارد.

فیلم زیر گوشه ای از عملیات مأموران نوپو در دستگیری سارق مسلح را به تصویر کشیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    5 0
    فیلم خیلی بی کیفیت است و بعدش هم اومدن ماتش هم کردن این فیلم عملا به جای تبلغ برای نوپو ، اعصاب بیننده را ناراحت میکند.
    • اصغر ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      مخصوصا اون قسمت که از تراس داره دور تا دور هواوزمینو میگیره بگه ویوی طبقه 18 چه زیباست اگرم فندک خوشکلی دیدید بزارید جیببتون کی به کیه پارک ملته
  • نوستر آداموس ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 1
    سارق مشهور بی اسم ! چه حرمتی دارد که باز هم مخفی میکنید بعدا صاحب هتل یا صاحبخانه اش را به صلابه میکشید که چرا اجاره دادی ؟ مردم از کجا بدانند طرف مجرم سطح یک است . علم غیب ندارند. عکس بی نقابش را در جراید و خبرگزاریها چاپ کنید تا دیگرانی نمیدانند چه کسی بلا سرشان اورده یا میترسند جرات کرده شکایت یا حداقل از سایر جرایمش اطلاع دهند.
  • ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    _دست ماءموران گرامی درد نکند،ازخدابی خبرا به همه چیزمجهز بودند،ازسلاح گرم وسرد وتلخکی وآبکی آخرخلاف بودند خدا نسلتون خشک کنه که جامعه ای را به دردسرمی کشانید چی گیرتان میادآخرش سقوط درمردابی که خود ساختید دیگران درس عبرت بگیرند که آخربیراهه رفتن شکست ومرگ آست.
  • حمید ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    تا این عزیزان مجرم رو به تهران برسانند راه های تخفیف مجازاتش از سوی دادگاه برسی میشه....خخخخخخخ
  • ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    خدایی صحنه ای بود که معلوم بشه کی دستگیر شد . از کجا معلوم که اون اراذل دستگیر شدند چون تصویر برفی و مخدوش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس