قلعه نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از بازی مقابل ازبکستان درس بزرگی گرفتیم تا فوتبال را یک نیمه‌ای نبینیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ بر ۲ بازی ایران و ازبکستان در نشست خبری، اظهار داشت: به فوتبال آسیا در بخش جام جهانی و به تیم ملی ازبکستان و سرتکو کاتانچ تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی هم از نظر کیفیت و هم از نظر گل‌های زده شاهد بودیم. بازیکنان تیم ملی ایران فوتبال را یک نیمه دیدند و فکر کردند در نیمه دوم بازی تمام شده است.

وی افزود: در صورتی که ازبکستانی‌ها در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و ما در زمین راه رفتیم. باز هم به کسانی که این بازی را تماشا کردند تبریک می‌گویم.

این بازی درس بزرگی برای ما بود. فوتبال مثل زندگی است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌ها گرفتیم که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه قبلا هم در تیم ملی ایران حضور داشته و کدام تیم قوی تر بوده گفت: من ۲ بار سرمربی تیم ملی شدم و هر دو بار شرایط تیم ملی از نظر بازیکن خوب بوده است.

قلعه‌نویی درمورد اینکه کارلوس کی‌روش ۱۰ سال سرمربی ایران بوده و آیا شیوه بازی این تیم نسبت به دوره او تغییر کرده است، گفت: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. این سوال برای من که ۲۲ سال است مربیگری می‌کنم، زیاد جالب نیست. من ۲ بار مربی تیم ملی بودم، کلی در ایران جام دارم و در زمان فوتبالم قهرمان آسیا شدم.

وی اضافه کرد: با این حال سوال شما را فنی جواب می‌دهم. افرادی که سبک مربیگری مرا می‌شناسند، می‌دانند که فلسفه من فوتبال هجومی است. این در آمار تیم‌هایی که قبلا مربیگری می‌کردم مشخص است، معمولاً رقابت آقای گلی برای تیم‌های من بوده و هست.

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: ما تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم. باید با همین بازیکنان کار را جلو ببریم ولی از همین بازیکنان هم تشکر می‌کنم. از زمانی که آمده‌ام با کیفیت بازی می کنند و اگر امروز می‌بردیم دهمین برد پیاپی من بود که این رکورد من امروز شکست(با خنده).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    عیار واقعی گروهبان قندلی برابر ازبکستان مشخص شد. تا الان هم فقط تیم های ضعیف را شکست داده است. شک ندارم در جام ملت ها با گروهبان قندلی راه به جایی نخواهیم برد. تا الان فقط خودمان را با بازی با تیم های ضعیف مثل هنگ کنگ، افغانستان، قرقیزستان، آنگولا و تیم دوم قطر گول زدیم!
  • حسین ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 1
    آقای قلعه‌نویی اصلا بلد نیست تعویض کنه .نیمه دوم با تعویض ها بد بازی مساوی شد
    • ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      اصلا به تعویض ها ربطی ندارد بیرانوند دقیقا مثل عابدزاده است فقط ادا درمیآورد و داد میزند وگرنه به هیچ توپی ، نه نمیگه
  • ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 4
    کاملا قابل پیش بینی بود که تیم قلعه نوعی در برابر تیم های بزرگ حرفی برای گفتن ندارد.این تازه ازبکستان بود.کاملا مثل روز روشن است که این تیم برابر کره جنوبی کمتر از ۳گل نخواهد خورد...
    • پریسا متفکر ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 4
      به ضرس قاطع میگم ژاپن در جام ملت ها ایران را 6 بر صفر شکست خواهد داد
  • ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 1
    در نیمه دوم مربی حریف از مخش استفاده کرد و نقاط ضعف تیم شمارا شناسایی کرد
  • سید فروزان ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    نتیجه بدی نبود ، بازی در زمین حریف ،یک امتیاز گرفتن ‌ فرانسه هم در زمین یونان بازی داشت و بزور مساوی کرد
  • ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا سبک تیمت هجومی بود؟! نفرات که در زمین چیدی هجومی بودند؟!
  • ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    آقای قلعه نویی تازه فهمیدید فوتبال دو نیمه است؟
  • مسعود ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    این تیم میانگین سنی بالایی داره نیمه دوم چیزی برا گفتن نداشت مطمئنا هم تو مراحل بعدی و هم تو جام ملتها به مشکل میخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس