کد خبر 1548263
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
گل‌محمدی مدیرعامل پرسپولیس را در اینستاگرام آنفالو کرد +عکس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی اتفاقات رخ داده در این باشگاه مدیرعامل پرسپولیس را در صفحه شخصی خود آنفالو کرد.

به گزارش مشرق، در پی اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر در باشگاه پرسپولیس حاشیه‌های زیادی پیرامون این باشگاه به راه افتاد به طوری که حتی تمرینات پرسپولیس تعطیل شد و بازیکنان نسبت به مشکلاتی که وجود داشت معترض بودند.

در این بین با نظر رضا درویش و به دلیل شکست پرسپولیس مقابل سپاهان ۱۰ درصد از قرارداد کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به عنوان جریمه منظور شد تا آتش اختلافات در این باشگاه بیش از پیش شود.

در پی این موضوع یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل این باشگاه را در اینستاگرام آنفالو کرد تا عمق ناراحتی او از درویش مشخص شود. البته گل‌محمدی تنها به این کار اکتفا نکرد و حتی مشاور رسانه‌ای درویش را هم آنفالو کرد تا به این شکل ناراحتی خود را بروز داده و نشان دهد که چقدر از شرایط داخل باشگاه ناراحت است.

درویش که البته چند بار مدعی شده بود صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد حالا با گرفتن تیک آبی در این صفحه مجازی خود یک چالش جدید را تجربه می‌کند و باید دید که سرمربی پرسپولیس تا زمانی که درویش در این باشگاه مشغول به کار است حاضر می‌شود دوباره او را فالو کند یا نه!

حرکت جنجالی گل محمدی علیه درویش +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    شما را بخدا این ها مدیر و مربی سطح بالای این مملکت هستند و میلیاردها پول می گیرند از بقیه چه انتظاری هست جمع کنید این بچه بازی و خاله زنک بازی ها را
  • رضا ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    .....لنگی هستند دیگه!!!......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس