کد خبر 1548306
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
تنها راه نجات گل‌محمدی و پرسپولیس؛‌ رختکن را فتح کن و قهرمان شو

پرسپولیس‌ و گل‌محمدی برای تکرار موفقیت‌های خود در ادامه رقابت‌ها نیازمند رعایت یک فاکتور مهم است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از به پایان رسیدن پنجره فیفادی در روز ششم آذر ماه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۲۱:۳۰ در دیداری حساس به مصاف النصر عربستان برود.

سرخ‌پوشان با توجه به تساوی برابر استقلال تاجیکستان و شرایط جدولی، در این بازی نیاز دارند تا بتوانند با کسب حداقل امتیاز، زمین را ترک کنند تا امیدهای خود را به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم برای صعود به دور حذفی رقابت‌ها زنده نگه‌ دارند.

شاگردان یحیی‌گل‌محمدی در ۴ بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشدند و با شکست برابر سپاهان اصفهان هم‌اکنون با ۵ امتیاز اختلاف نسب به استقلال تهران صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در رده سوم جدول قرار دارند. حواشی هفته‌های اخیر پرسپولیس با شکست این تیم مقابل یکی از رقیبان مستقیم خود در مسیر قهرمانی لیگ برتر به یکباره فوران کرد و آتش اختلافات میان مدیریت و اعضای کادرفنی و حتی بازیکنان نمایان‌تر از گذشته شد. تنش‌های موجود بین گل‌محمدی و رضا درویش دیگر بر کسی پوشیده نیست اما در این فصل بیش از هر زمانی عیان شده است. از طرفی نیز بازیکنان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مدیریت باشگاه موضع گرفتند تا این‌بار شاهد حمله بازیکنان به مدیریت باشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس به دربی می‌رسد؟

اما پرسپولیس از زمان حضور گل‌محمدی در این تیم با این شرایط غریبه نیست و در هر فصل چنین شرایطی را تجربه کرده است. حاشیه‌های خود ساخته‌ای که بیشتر بلای جان تیم شده اما با تجدید نظر یحیی در رفتارهای خود در سر بزنگاه‌ها باعث موفقیت خیرکننده این تیم شده است که می‌توان به قهرمانی‌های فصل گذشته پرسپولیس در فصل گذشته اشاره کرد، آن هم در شرایطی که کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم بتواند به موفقیت برسد.

نکته حائز اهمیت در این خصوص و در آستانه بازی حساس پرسپولیس و النصر آنجاست که گل‌محمدی باید رختکن را فتح کند. او علی‌رغم تمامی اختلافاتی که وجود دارد، باید بار دیگر اعتماد بازیکنان را جلب کند تا بتواند پرسپولیس را به موفقیت برساند. به عنوان مثال صحبت‌های مطرح شده بعد از نشست خبری بازی پرسپولیس و سپاهان باعث دلخوری برخی از بازیکنان شده و نمایش ضعیف این بازیکنان در بازی‌های اخیر پرسپولیس در هفته‌های اخیر به خوبی بیانگر این موضوع است؛ بازیکنانی که هیچ انگیزه و رقبتی ندارند و دیگر برای سرمربی خود نمی‌جنگند!

همدلی و اتحاد شاید مهم‌ترین فاکتور سرخ‌پوشان برای موفقیت‌های فصول اخیر بوده است. فصل گذشته درست در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و بعد از شکست در هفته بیست چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان، موتور پرسپولیسی‌ها روشن شد و بعد از چندین برد متوالی موفق شدند فاتح لیگ برتر و جام حذفی شوند. وقتی به مصاحبه‌های بازیکنان و اعضای کادرفنی بعد از این قهرمانی‌ها نگاه می‌کنیم می‌بینیم که همه آنها روی یک موضوع اشتراک نظر دارند؛ قسم خوردیم تا با پیروزی در همه بازی‌ها به قهرمانی برسیم. یحیی حالا برای تکرار موفقیت خود بار دیگر نیاز دارد تا رختکن این تیم را برانگیخته کند و این تیم را به سمت موفقیت سوق دهد. البته اگر باز این مربی تیم خود را درگیر حاشیه‌های خودساخته نکند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    باید فقط کمی قیفشون را بهم کشیده تا دوباره راه بیافتند!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    با سلام ،ایشون هیچ مشکلی ندارند تا اشتباهات ومعجزات داوری هست ،حالا کسر امتیاز رقیب هم‌ درراهه لذا کما فی السابق خیالش راحت امسالم سه گانه پیشکش تقدیمی فدراسیون و کمیته داوران
  • رضا ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    تنها راه حل وزارت مجدد بابامسعودشون هست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس