پرچم‌هایی با عنوان "حریفت منم" در دست حامیان غزه در میدان انقلاب تهران

مردم تهران از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، مردم تهران دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرهای دیگر کشور نیز در حال برگزاری است، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرها نیز صبح امروز برگزار شد. در تهران نیز، مردم با در دست داشتن تصاویری از کودکان شهید غزه، یاد آن‌ها را گرامی داشته و انزجار خود از چنین جنایاتی نشان دادند.

با قدم نهادن به میدان انقلاب اسلامی، اولین چیزی که نگاه را به خود جلب می‌کند، دیوارنگاره بزرگ است که روی آن چنین نوشته است: «نشد حریف پدر، کودکش را کشت». 

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند. همچنین؛ بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه دارند.

تهرانی‌ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه به خیابان آمدند +عکس و فیلم

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

«گروه سرود ری‌نوا» نیز به اجرای سرودهای ضد صهیونیستی پرداخت.

در بخشی از برنامه‌های تدارک دیده‌شده در میدان انقلاب اسلامی، تعدادی دیگر از دختران و پسران خردسال سرود «سلام فرمانده» را اجرا کردند.     

«مصطفی نوری» شاعر آیینی نیز، اشعاری را در مدح مقاومت فلسطین بیان کرد. بخش هایی از این اشعار در ادامه آمده است؛

یک طرف شادی و آواز و می شرب حیا
یک طرف فاجعه در فاجعه طوفان بلا
روز و شب در نظر اهل نظر گم شده است
آینه مضحکه  کژدم شده است

بسته شد پلک شب از دلهره در بیتابی
تارشد عینک شورای حقیقت یابی
سازمان ملل ای مدعی صلح و صفا
حافظ امنیت اینه هنگام بلا
کم در این فاجعه همسفره قابیل شوید
کم خدنگ پر پرواز ابابیل شوید

یک سگ غربی اگر تب بکند می‌فهمید
ولی از درک چنین فاجعه‌ای بی سهمید

نفس غزه به تنگ آمده وقت یاری‌ست
صبح صادق شده هنگامه ان بیداریست
موج طوفان الاقصی شده غران باشید
یک به یک آینه در آینه طوفان باشید

 قطعنامه راهپیمایی حمایت از فلسطین: دادگاه بین‌المللی برای محاکمه جنایتکاران برگزار شود

قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی توسط مهدی صیاد شیرازی فرزند سپهبد شهید علی صیاد شیرازی قرائت شد.

متن قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی

وَإِذَا اَلْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و ضرباتی که توسط یک گروه کوچک مقاومت فلسطینی و با برنامه ریزی دقیق وهدفمند بر پیکر پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد شد چنان کاری و راهبردی بود که تمام ساختارهای سیاسی، نظامی و امنیتی آن را به چالش کشیده وهیمنه متصور سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی و راهبردی رژیم اشغالگر قدس که همواره برتری برای خود درمقایسه با ملت های منطقه قائل بوده را زیرسوال برد و گزاره شکست رژیم صهیونیستی را به یک گزاره کاملاً در دسترس برای ملتهای مسلمان تبدیل کرده وتصویر بازنده وشکست خورده رژیم اشغالگر قدس را پیش چشم افکار عمومی منطقه وجهان قرار داد وحتی برای سران این رژیم منحوس مسجل شد که دیگر اسرائیل هیچ وقت خانه امن نخواهدبود واین شروع یک پایان است.

واما غزه صحنه امتحان ملتها و دولتها وآزمون میزان پایبندی بشر قرن بیست ویکم به اصول انسانی وقواعد اخلاقی و اثبات ناکارآمدی مکاتب دروغین وجعلی غربی و رونمایی چهره شیطانی غرب وحشی و ازسوی دیگر خاستگاه پایمردی نسل جدیدی از ملت قهرمان فلسطین ومقاومت پایدار در برابر زور گویان عالم است. صحنه فجیع کشتار بی رحمانه کودکان غزه وشهادت حدود دوازده  هزارنفر که بیش از پنج هزارنفر آنان کودکان معصوم و بیگناه هستند وتخریب و ویران‌سازی خانه‌های یک ملت و آواره‌سازی صدها هزار زن، مرد وکودک و بی‌توجهی آمریکا و متحدان غربی به دهها قطعنامه‌ وکنوانسیون‌ بین‌المللی که نظیر این صحنه‌ها را درتاریخ کمتر می‌تواند یافت.

و امروز ملت بزرگ ایران که از همان آغاز پیروزی انقلاب خود به رهبری حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، سرشت پلید آمریکا وخوی درندگی و وحشیگری رژیم منحوس صهیونیستی را بخوبی آگاه بود همراه با ملت‌های جهان و همصدا باحنجرهای خونین و ناله‌های دردناک مادران غزه ودر دفاع از کودکان مظلوم غزه و این ملت سربلند باندای'الله اکبر خامنه‌ای رهبر'اعلام میکند:

۱.اولین و فوری‌ترین اقدام، جلوگیری ازکشتار مردم غزه وحملات کور علیه غیرنظامیان بویژه حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و مراکز امداد رسانی است و باید مجامع جهانی و همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا ودشمن صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس فوری ودائمی ماشین کشتار مردم، فعال شوند.

۲.هرچه سریعتر باید محاصره غزه رفع گردد و گذرگاه رفح و گذرگاه‌های منتهی به غزه فوری و بدون قید و شرط بازگشایی و امداد رسانی و ورود غذا و دارو و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران و مجروحین در سریعترین وقت ممکن انجام شود و به‌همین منظور ازکشورهای همسایه فلسطین اشغالی خاصه مصر و اردن می‌خواهیم با بازکردن گذرگاه‌ها زمینه کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را فراهم آورده و درصورت عاجزبودن از تامین حفاظت از این گذرگاه‌ها با سپردن پدافند آن‌ها به جبهه مقاومت نام خود را ازفهرست ساکتین جنایات رژیم ددمنش صهیونیستی پاک سازند.

۳.نیروهای نظامی وماشین کشتار رژیم صهیونیستی باید ازغزه خارج و به تمامیت ارضی فلسطینیان احترام گذاشته شود؛ فلسطین از آن فلسطینیان است و هیچکس نمی‌تواند این ملت را از حق مسلم خویش محروم نماید.

۴. دادگاه بین‌المللی برای تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست، آمریکا و همه دست‌اندرکاران نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت درجنگ اخیر تشکیل و ضمن مجازات رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار باید خسارات وارده به مردم غزه پرداخت گردد.

۵ . از حکام عرب و دول اسلامی بجای اقدامات نمایشی و صرف محکومیت لسانی، مصرانه می‌خواهیم مراوده اقتصادی با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را قطع نموده و با شناسایی نشان‌های اقتصادی و تجاری کالاهای صهیونیستی، اجناس و کالاهای این رژیم منحوس درسراسرجهان تحریم گردد.

۶. باید کریدور هوایی نقل و انتقال هواپیماهای رژیم صهیونیستی ازسوی کشورهای جهان بسته و خطوط هوایی این رژیم منحوس زمین‌گیر شوند.

۷.جنایات وحشیانه و بی‌نظیر حیوان صفت‌های صهیونیست درکشتار کودکان مظلوم، ویرانی مراکز درمانی و تبدیل بیمارستان‌ها به گورستان و محروم‌کردن یک ملت از ضرورت‌های اولیه مانند آب، غذا و دارو احساسات ملت‌های آزاده را جریحه‌دار ساخته است. ضمن اعلام آمادگی ملت بزرگ ایران برای پذیرش و درمان مجروحان فلسطینی، جوانان ایرانی آماده‌اند تا درصورت فراهم آمدن شرایط، باحضور درکنار رزمندگان جبهه مقاومت درسی فراموش ناشدنی به سفاکان خون‌آشام صهیونیست‌ بدهند.

در پایان با تقدیر از اقدامات دولت مردمی و حمایت از راهبردهای هوشمندانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از تمامی ملل آزادی خواه، ظلم ستیز و وجدان‌های بیدار بشریت می‌خواهیم با استمرار حضور آگاهانه و اجتماع و اعتراض به این جنایات هولناک، دولت‌های خود را به اقدام قاطع و مناسب علیه این رژیم سفاک و دیوسیرت وادار سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

٢٧آبان ۱۴۰۲

 سرلشکر سلامی: طوفان الاقصی بازتاب جنایت‌ها علیه ملت فلسطین بود

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (شنبه ۲۷ آبان ماه) در اجتماع سراسری مردم تهران برای حمایت از کودکان فلسطین که در میدان انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: صمیمانه از حضور دریایی ملت بزرگ و با شکوه ایران عزیز سپاسگزارم که امروز را به عنوان یک یوم الله برای تاریخ اسلام و ایران تبدیل کردند.

وی بیان کرد: امروز همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه و غیرت دینی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمین یعنی فلسطین عزیز است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی اتفاق افتاد، بازتابی از جنایت‌ها و ظلم‌های یکصد ساله جنایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و بریتانیا علیه فلسطین بود و ۷۵ سال است که آنها را آواره کرده و امنیت و پیشرفت را از مردم فلسطین گرفته‌اند.

وی ادامه داد: دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از مردم فلسطین غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد و بعد از آن ماجراهایی چون قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین رخ داد. بارها قتل عام‌های هولناکی علیه مردم فلسطین انجام شده است و همه اینها توسط اربابان جنایات جهانی انجام شده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: مهم این است که فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست آمریکا و اسرائیل شوند و مقاومت‌های قدرتمندانه هایی صورت گرفته و شهادت جزو لاینفک زندگی مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی باطل کننده سحر و جادویی بود که صهیونیست‌ها در دنیا از خود نشان داده بودند. این عملیات نشان داد که کمک‌های خارجی نمی‌تواند اسرائیل را از شکست نجات دهد و زمانی آمریکا به داد اسرائیل می‌رسد که زمان دیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: غرب، آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی از دولت‌های منافق یک شکست اخلاقی عظیم با سکوت خود مقابل کشتن مردم بی گناه و محاصره غزه خوردند. آنان باید بدانند که هیچیک از این اقدامات آنان عاملی برای جلوگیری از فروپاشی زودرس رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

امروز جهان در مقابل آمریکا متحد است

وی افزود: امروز جهان در مقابل آمریکا متحد است و آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری در جهان منزوی است.

فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست

سرلشکر سلامی گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست و اسرائیل دیگر نمی‌تواند آرامش، آسایش و امنیت را ببیند و اضطراب از این به بعد جزو لاینفک صهیونیست هاست.

وی اظهار داشت: امروز آمریکا و اسرائیل پیروزی خود را در غزه با پیروزی بر نوزادان تازه تولد یافته تفسیر می‌کنند و افتخارشان این است که نوزادان را می‌کشند و این را معادل پیروزی می‌دانند که این بزرگترین خفت و خواری برای اسرائیل است و اگر مرد هستند، وارد میدان شوند و سینه به سینه با مردان فلسطینی بجنگند.

مسلمانان انتقام مردم مظلوم غزه را خواهند گرفت / ‏این انتقام تاریخ انقضا ندار

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: مسلمانان انتقام مردم مظلوم غزه را خواهند گرفت و این انتقام تاریخ انقضا ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است. امروز رژیم صهیونیستی در محاصره دیوارها مانده و از پشت دیوارها می‌خواهد بجنگد. آمریکا هم منزوی شده و اقتصاد آمریکا هم تحت تأثیر این موضوع دچار مشکل خواهد شد، چرا که کشورهای اسلامی آنان را تحریم می‌کنند.

غزه در مسیر پیروزی است

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها حتی شب‌ها از سایه خود می‌ترسند و غزه در مسیر پیروزی است. جنگ نامرئی به نفع فلسطین است و نتیجه جنگ به نفع کسانی است که از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: عذاب خداوند از جایی می‌رسد که آنها هرگز تصور نمی‌کنند که در عملیات طوفان الاقصی هم شاهد این موضوع بودیم.

وی تصریح کرد: هنوز ظرفیت‌های زیادی باقی است که به کار گرفته نشده و دشمنان ما تصور نکنند که می‌توانند به آرزوهای خود برسند و ما به آنان اجازه عرض اندام نمی‌دهیم.

در خیابان انقلاب اسلامی و در آستانه یکی از درهای دانشگاه تهران، تعدادی از دختران نوجوان و خردسال با در دست داشتن نمادهایی از کودکان کفن شده، به کشتار کودکان فلسطینی اعتراض کردند.  

تا کنون بیش از ۴۷۱۰ کودک در غزه به واسطه حملات وحشیانه اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به اقدام وحشیانه صهیونیست ها خشمگین شوند و به ان اعتراض کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • خودم ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    9 12
    🤣
    • ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 3
      خودت چی؟!!!
    • ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 12
      سوختی
    • ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 10
      اخی پماد بمال 😉 ، معلومه حضور مومنین به تو هم فشار اورده
    • ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 0
      بسی خوشحالم
    • ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      6 5
      ۲۰:۳۸ شما ساندیس خورا روز به روز از تعدادتون کسر میشه وکم وکمتر میشید.ههههههه
  • ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    15 3
    خدایا جنگ را تمام کن الهی آمین
  • ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    7 4
    واااا اسراییل با این حرکت عقب نشینی کرد
    • لادازیان ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 0
      به کوری چشم دشمنان ایران از تمام موانع عبور خواهد کرد. تا کور شود هرآنکه نتواند دید... چراغی را که ایزد برفروزد/هرآنکس‌ پف کند ریشش بسوزد متشکرم از درج پیام بنده کمترین
  • ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    میدون انقلاب
  • یزدان ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 3
    خخخخ گیریم که امدند که نیامدند نتیجش چیه
  • انقلابی منطقی ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    8 2
    اگه راست میگین عکس از بالا قشنگ بزارید!
  • عماد ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    13 6
    خوب نتیجه؟؟؟؟
  • ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 4
    اینا تو ادبیات سیاسی مردم بهشون نمیگن
  • ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 6
    تشکر از مردمی فهیمی که وجدانهایشان بیدار است و وحشی گری های صهیونیست را محکوم می کنند
  • DE ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    درکنار کمک رسانی انسانی و غذایی برای مردم مظلوم غزه به کمک درسی و آموزش بهداشت روزانه خودجوش مردمی نیز اینا نیاز مبرم دارن تا به زندگی فعلی خود سرو سامانی دهند و مانع از مرگ و میر بیشتر شوند: 1. راه اندازی "مدرسه بدون دیوار" و یا "مدرسه خیابانی" در فضای باز و یا در منطقه آوارگان چادر نشین برای کودکان دبستانی و یا دبیرستانی. جوانان تحصیل کرده می تونن به عنوان معلم به کودکان غزه اموزش بدن، تا کودکان درساعت خاص بیایند دراین کلاس ها به تحصیل خود ادامه دهند و از فشار روانی انها در محیط جنگی کاسته شود. کلاس صحرایی یا کلاس خیابانی تنها به یک معلم داوطلب یک تکه کج و یک تخته سیاه( دست ساز) با یک زیرانداز نیاز دارد. 2. مدرسه بدون سقف و یا مدرسه خیابانی یا کلاس های صحرای برای فراگیری فنی کاری مقدماتی برای نوجوانان و جوانان با موضوعات مورد نیاز روزانه مردم مظلوم غزه شامل نحوه ساخت گاری و چرخ بار جهت حمل و نقل روزانه ، نحوه ساخت و تعمیرات چادر ، نحوه درست کردن حمام ، سرویس بهداشتی صحرایی با ضایعات ساختمای دم دستی و بلوک های سیمانی محیط اطراف ، نحوه درست کردن سایبان و محل نشیتن با ضایعات ساختمانی ، دورریختنی ها و بطری های خالی ، خیاطی و تعمیر لباس و کفش ، نحوه درست کردن منبع اب . نحوه درست کردن آبراه های فاضلاب و کندن چاه فاضلاب، نحوه درست کردن زباله دانی و تخیلیه و دفع زباله ها در هر هفته برای جلوگیری از شیوه بیماری های مسری. فراگیری جوشکاری برای ساختن بیل و کلنگ و دیلم فلزی و یا هر ابزار لازم از ضایعات فلزی برای آواربرداری و بیرون کشیدن افراد خانواده هایشان در بمب باران ها. 3. دایر کردن کلاس صحرایی اموزش کمک های اولیه و بهداشت بدر چادرها بوسیله افراد هلال احمر و یا پرستاران برای مادران و خانواده ها. آشنایی با مواد دفع کننده خانگی مثل سرکه برای دفع شپش . فراگیری روش ساخت الکل طبی برای افرادی که کمک های اولیه یاد میگیرند تا بتوانن الکل طبی مخصوص ضدعفونی زخم و ضدعفونی کردن محل درمان و تزریق امپول را داشته باشند. البته این نوع آموزش ها بشکل فشرده در چند کتابچه راهنما بزبان عربی میشه منتشر و به همراه کمک های انسانی برای معلمان داوطلب آموزش در غزه ارسال بشه. تا معلمین خودجوش و داوطلب به بهترنی شکل بتونن برای کلاس های صحرایی شون برای کمک به مردم مظلوم غزه استفاده بهینه بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس