انهدام ۳۳ خودروی زرهی اسرائیل در ۴۸ ساعت/ جنایت جنگی تل‌آویو با حمایت بایدن + فیلم

کذب ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده است و گردان های القسام در ۴۸ ساعت گذشته موفق به انهدام ۳۳ خودروی زره‎‌پوش دشمن (شامل تانک، نفربر و بولدوزر) شده اند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، «اسامه حمدان» پنجشنبه شب در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: دشمن صهیونیستی با حمله به بیمارستان شفا جنایتی وحشیانه را مرتکب شد. روایت دشمن در مورد اسناد و مدارک ادعایی خود در مورد بیمارستان شفا، سخیفانه و تمسخرآمیز است. کذب ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه آشکار شده است. گردان های القسام در ۴۸ ساعت گذشته موفق به انهدام ۳۳ خودروی زره‎‌پوش دشمن (شامل تانک، نفربر و بولدوزر) شده است.

وی افزود: انباشتن سلاح در کنار دستگاه‌های مغناطیسی در هیچ بیمارستانی آنگونه که اشغالگران ادعا می کنند، عاقلانه نیست. این نیروهای دشمن هستند که سلاح ادعایی را در جعبه‌هایی به بیمارستان شفا وارد کرده‌اند.

حمدان تاکید کرد: روایت دشمن درباره سلاح ادعایی در بیمارستان شفا رسوایی تمام عیار برای آنهاست. مجددا از سازمان های بین المللی می‌خواهیم کمیته نظارت تشکیل دهد تا پوچ بودن ادعای اشغالگران عیان شود. دولت آمریکا پوشش کاملی برای قتل و جنایت جنگی اشغالگران در بیمارستان شفا فراهم آورده است. هدف اشغالگران از حمله به بیمارستان‌ها، بمباران نانوایی، ویرانی مراکز حیاتی، کوچاندن ملت ما از سرزمین خودش است.

وی افزود: با گذشت ۶ روز از نشست سران عربی-اسلامی برای شکستن محاصره و ورود کمکها، همچنان منتظریم.

مسئول ارشد حماس با ارایه سند و مدرک و تصاویری، ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر قتل یک شهروند فلسطینی از سوی حماس پس از همکاری با نظامیان صهیونیست را رد کرد و گفت که دشمن صهیونیست ابتدا تصاویری از کمک نظامیانش به یک پیرمرد فلسطینی ۷۵ ساله را منتشر و سپس وی را به قتل رساند تا اینگونه ادعا کند که این پیرمرد را حماس به قتل رسانده است.

اسامه حمدان بیان کرد: اشغالگران از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، ۲۸۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است که تعداد کل اسیران دربند به ۹ هزار نفر رسیده است. اشغالگران ۵ اسیر را زیر شکنجه از هفتم اکتبر شهید کرده اند.

وی در پایان گفت: از کشورهای عربی و اسلامی و همه ملت‌های آزاده می‌خواهیم که به اقدامات خود در مخالفت با جنایات جنگی اشغالگران ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس