کد خبر 1546689
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش مشرق، سید احمد رضوی، فعال رسانه، در کانال ایتای خود در مطلبی با عنوان «برای آنانکه نگران غزه هستند» نوشت:

نگران نباشیم...
واقعیت های کف میدان و دستاوردهای محور مقاومت آنی نیست که در رسانه ها و فضای مجازی منتشر و منعکس میشود. محور مقاومت همچنین نبض میدان را در دست دارد و ابتکار عمل و مدیریت نبرد در دستانِ فرماندهان مقاومت هست.

اسرائیل و آمریکا بیش از یک ماه هر آنچه میتوانستند انجام دادند و از هیچ جنایتی فروگذاری نکردند اما همچنین بدون دستاوردی در باتلاق عملیات طوفان الاقصی گرفتار هستند و وضعیتشان هر لحظه بغرنج تر از لحظه قبل میشود.

دعا کنیم...

این روزها، مظلومیتِ کربلاگونه مردم غزه، قلب تمام آزادیخواهان و حق طلبان جهان را فشرده است، سفاکی و ددمنشی صهیونیستها نیز روی هر جنایتکاری را در عمل سفید کرده است، سکوت و بی غیرتی سران برخی از کشورهای عرب منطقه نیز خونمان را به جوش آورده است و همچنین سکوت خفقان آورِ سازمانهای بین المللی و دیگر سران کشورهای جهان نیز برایمان تهوع آور است...

اما، امید مردم مظلوم غزه پس از خدا به گذاره بسیار مهم است:

▪️ یکی غیرت، شرافت، شجاعت و تدبیر فرماندهان و سربازان محور مقاومت است
▪️ و دیگر دعای همراه با شکسته دلی و اضطرار ما (آحاد مردم جهان) است

دعا، برنده ترین و اثرگذارترین سلاح ماست در برابر شیاطینِ سفاک و ددمنش اسرائیلی و آمریکایی؛ برای پیروزی محور مقاومت و نابودی هر چه سریعتر این غده سرطانی دعا کنیم، نذر کنیم، صدقه دهیم و استغاثه کنیم تا ان شاالله خداوند عنایت کند و بر اساس سنت خویش طومار دیوصفتانِ صهیونیست را به دست توانای سپاه مقاومت درهم بپیچد.

اعتماد کنیم...
به تدبیر و درایت و برنامه ریزی فرماندهانِ ارشد محور مقاومت اعتماد داشته باشیم. آنها در طول یک ماه گذشته به خوبی نشان داده اند که با اشراف کاملی بر عرصه و میدان، در مقابل صهیونیستها صف آرایی کرده اند و با تدبیر و برنامه ریزی دقیق، شکست غیرقابل ترمیمی را بر اسرائیل تحمیل کرده اند و به خوبی از دستاوردهای محور مقاومت در عملیات طوفان الاقصی محافظت میکنند.

امروز، محور مقاومت نیازمند اعتماد ماست تا با پشت گرمی و حمایت ما، گامهایش را مستحکمتر بردارد و گلوی فشرده شده سگِ هارِ آمریکایی های جنایتکار را رها نکند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    همچنین کمک های مالی به مردم فلسطین
  • ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    امید ما به خدا و مبارزان شجاعی است که دست خدا روی زمین هستند. دلهای ما شکسته اما امیدوار به فضل خداست . پیروز این میدان نابرابر، ایمان و صبر و مقاومت فلسطین است. روسیاهی و شکست برای اهریمن غربی-صهیونیستی است. دشمنان خدا نابود خواهند شد و به هیچ یک از اهداف و منافع پست و شومشان به برکت خون پاک شهدا نخواهند رسید.
  • کرمانشاه ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    با عرض سلام ،خیلی ممنون از مطالب زیباتون،به خدای بزرگ قسم ،من وخانواده ام خیلی برای مظلومیت مردم غزه ناراحت یم ،تو این مدت، بقول معروف آب خوشی از گلوم پایین نرفته...بعضی وقتا گریه میکنم....چون ما مردم کرمانشاه قبلا طعم زهر جنگ هشت ساله رو چشیده ایم،ازخدا پیروزی کامل فلسطین،و نابودی اسرائیل غاصب کثیف رو خواهانیم
  • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    توهم زدی ، سربازان اسرائیل همه غزه را اشغال کردند و اثری از مقاومت حماس نیست ، غزه سقوط کرده داری خیال بافی به خورد مردم می دی‌
  • سلام ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    بخدا روز شب دعا گوی این ستمدیدگان هستم و حال روزم واقعا داغونه از ته دل نصرت الهی رو برای مجاهدان فلسطینی خواهانم
  • ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    اشتباه محاسباتی
  • ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    جز دعا دیگه چه کاری ازتون ساخته س فقط هارت و پورت خوب بلدین
  • ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 2
    هیچ چیزی بالاتر و مهم تر از جان آدمها نیست آزادی قدس به چه قیمتی؟؟
  • ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    11 6
    خدایا ایستادگان در مقابل دشمنانت را یاری کن
  • ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    به درستی فرمودین دعا برنده ترین سلاح است، اما وقتی اینهمه هزینه مستقیم و غیرمستقیم سیاسی و مالی خرج تشکیل و اداره یک سپاه با ماموریت خاص کرده اید چرا به وقتش در روز نبرد.آنها را در پادگان محصور و محفوظ نگه داشته اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس