سامره: این بازی نخ‌نما را تمام کنید/ می‌خواهند آشوب داخلی خود را به سمت استقلال بکشند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: فرافکنی را تمام کنید. دوباره نتیجه نگرفتید و اتفاقی داخل باشگاه‌تان افتاد و باز هم سراغ استقلال آمدید؟ چرا هر وقت نتیجه نمی‌گیرید یاد استقلال می‌افتید؟

به گزارش مشرق، علی سامره درباره صحبت‌های دیشب حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی در گفتوگویی به نکات مهمی اشاره کرد و اظهار داشت: دیشب جملات عجیبی از بادامکی شنیدیم. وی گفته است چرا پرونده پرسپولیس و سپاهان سریعا بررسی شد و از دو تیم امتیاز کسر شد، اما با اینکه یک ماه است از باشگاه استقلال شکایت کردیم، پرونده این باشگاه بررسی نمی‌شود؟ می‌خواهم در این باره بگویم فرافکنی را تمام کنید. دوباره نتیجه نگرفتید و اتفاقی داخل باشگاه‌تان افتاد و باز هم سراغ استقلال آمدید؟ چرا هر وقت نتیجه نمی‌گیرید یاد استقلال می‌افتید؟ این بازی نخ نما را تمام کنید.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند سروش رفیعی به پیشکسوتان پرسپولیس

وی ادامه داد: باشگاه استقلال قصد دارد در فضایی آرام و به دور از جنگ رسانه‌ای کار خود را کند ولی ظاهرا آقایان می‌خواهند آشوب داخلی خود را به سمت استقلال بکشند اما این بازی تکراری شده و دیگر اثری ندارد. به اعتقاد من این اظهارات دیگر اتهام به استقلال نیست، بلکه توهین به فدراسیون فوتبال است. علنا می‌گویند فدراسیون و کمیته انضباطی در این زمینه کم کاری و قصور کرده‌اند. چرا نمی‌خواهید بپذیرید استقلال قانون را رعایت کرده؟ چون خودتان این کار را نکرده‌اید، به دیگران انگ می‌زنید؟ ببخشید استقلال مثل شما هوادار متمول نداشت که پول زیرمیزی بدهد. دروازه‌بان شما علنا در تلویزیون به این موضوع اعتراف کرد و گفت: مدیران به امید همین آدم که در خارج زندگی می‌کند، به پرسپولیس می‌آیند. اگر ما در استقلال از این کارها بلد بودیم که قرارداد هاشمی نسب و یوسو را ثبت می‌کردیم تا روی نیمکت بنشینند. بلانکو یک ماه در تهران بود اما به دلیل تمکین استقلال به قانون، نتوانستیم از او استفاده کنیم. اصلا اگر دور زدن سقف را بلد بودیم فصل پیش قایدی و محبی و سیلوا را حفظ می‌کردیم.

سامره در پایان گفت: آقایان چرا ناراحتید که بازیکنان و سرمربی استقلال قرارداد خود را کم کرده‌اند؟ البته حق دارند. در تیمشان چیزهایی دیدند که از خودگذشتگی اعضای تیم ما برایشان عجیب است. اینجا لازم است یک بار دیگر از نکونام و بازیکنان استقلال تشکر کنیم که قرارداد خود را کاهش دادند تا قانون را رعایت کنیم. دیروز هم آرش رضاوند قراردادش را کم کرد و مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هستیم تا به زودی مشکل ثبتی‌های استقلال هم به پایان برسد.

=اشگاه استقلال انتظار داشت برنامه شب‌های فوتبالی، به همان اندازه که تریبون در اختیار نماینده باشگاه پرسپولیس گذاشت در اختیار نماینده باشگاه استقلال هم بگذارد و مجریان برنامه رعایت بی‌طرفی کنند، اما این اتفاق نیفتاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عدالت ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    2 2
    جان خودت آقای سامره دو تا سوال جواب بده، یکی اینکه بازیکنی که اول فصل به خاطر مسائل مالی با استقلال قرارداد نمی‌بست چطوری با قرارداد 160 میلیونی که در باور هیچکس نمی‌گنجد در استقلال ماندنی شد، این میشه سند سازی برای فرار از قانون، بلانکو که اون همه پول خواسته بود چطور به شما که با حربه های مختلف سقف و قانون دور زدید پیوست فکر میکنید مردم هالو هستند
  • A-R ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    یادش میافته تیم بدبختی چون استقلال چه میکشه
  • شهریار یوسفی ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    واقعا همین طور است. آقای سامره درست میگویند، ولی تا قبل از این نتیجه و نتایج مشابه این استقلالی ها بودند و و هستند که در زمانی که نتیجه نمیگیرند و نمی گرفتند انگشت نشانه را به سمت وزارت،فدراسیون و داور و الباقی می گرفتند . عزیزم جناب آقای سامره، و دیگر همرزمان استقلال با یک برد یا موفقیت دیگران را متهم نکن.مخصوصا آقایان و بازیکنانی که اکنون در هیئت مدیره استقلال هستند . لطفا نان بازوی خود را بخورید.
  • پرسپولیس قهرمان ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 2
    جوجه رو آخر پاییز میشمورن بی خاصیت
  • ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    2 2
    سامره تو خودتم بکشی مطرح نمیشی حرف نزنی نمیگن لالی
  • رحمت ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    تیم پیروزی چندین سال با کمک فدراسیون قرمز و کمیته فاسد داوران، قهرمان شد. اگر قرار بود عدالت اجرا شود، این تیم باید هم امسال و هم در سالهای گذشته، همیشه در میانه های جدول قرار می داشت.
  • رحمت ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    تیم لنگ یعنی تیم فساد و دزدی و فرافکنی...
  • لنگی ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    می بینم لنگیا بد جوری فشاری شدن خخخخخ البته لنگیا از روز تاسیس باشگاهشون فشاری هستن هنوز تو آسیا هیچ کشوری ، تیمی به اسم لنگ رو نمیشناسن تو آسیا محمدان بنگلادش خیلی معروف تر از لنگه خخخخخخخ تو ایران هم به زور بابا مسعود و کمک فدراسیون و کمیته داوران دارن جامهای اسنبی میگیرن خخخخخخخ وای خدای من طرفداری لنگ و ببین خخخخخخخ
  • مهدی ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    ده درصد گرفته کیسه ها از کل قراداد بازیکنای پرسپولیس بیشتر میشه.کیسه قدیمی بیست سال پیش صد ملیون گرفته،الان نوکیسه ۱۶۰ ملیون .میشه چنین چیزی ؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس