وحشت صهیونیست‌ها از حزب‌الله باعث آژیر اشتباه شد

نگرانی رژیم صهیونیستی از عملیات حزب‌الله لبنان باعث شد که آژیرهای هشدار حمله هوایی و نفوذ زمینی در شمال فلسطین اشغالی فعال بشود.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه «الجزیره» بامداد سه‌شنبه از فعال‌شدن آژیر خطر در منطقه «الجلیل» و شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

دقایقی بعد گزارش شد که هواپیماهای بدون سرنشین رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در منطقه «یارون» واقع در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

در حالی که صهیونیست‌ها ابتدا نگران نفوذ از خاک لبنان بودند، سخنگوی ارتش این رژیم اما اذعان کرد که این آژیر اشتباه بوده است.

وحشت صهیونیست‌ها از حزب‌الله باعث آژیر اشتباه شد

روز دوشنبه بود که مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد گروهی از نظامیان صهیونیست و یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از تسلیحات مناسب و راکت‌های هدایت‌شونده مورد حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در نقاط مختلفی از خطوط مرزی وارد درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی شده است، طی هفته‌های گذشته ده‌ها فایل ویدئویی از حملات موفق خود به پایگاه‌ها و نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

حزب‌الله همچنین اخیرا اعلام کرده است که با تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در چندین مورد از موشک‌های «برکان» علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس