وزیر امنیت رژیم صهیونیستی خواستار نابودی حامیان حماس شد

 "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها و توهمات خود گفت: نابودی حماس شامل همه کسانی می شود که از آن حمایت می کنند، حتی با توزیع شیرینی برای شادی در عملیات علیه ما.

به گزارش مشرق، بن گویر با بیان این که حماس و حامیان آن باید کشته شوند، افزود: همه آنها تروریست هستند و باید کشته شوند!

«عمیحای الیاهو» وزیر باصطلاح میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش خواستار استفاده از بمب اتم برای هدف قرار دادن مردم و مقاومت غزه شده بود.

وی گفته بود، «باید بدانیم که چه چیزی ممکن است آن ها(فلسطینی ها) را بترساند و مجبور کند از غزه خارج شوند، زیرا مرگ آن ها را نمی ترساند؛ باید راهی برای نابودی آن ها بیابیم».

الیاهو درباره کشته شدن اسیران صهیونیست در بمباران غزه که در اختیار مقاومت فلسطین هستند نیز گفته بود که «جان آن ها با ارزش تر از جان نظامیان نیست، باید بپذیریم که جنگ تلفات دارد».

بن گویر هم در تایید سخنان الیاهو و در حمایت از وی تاکید کرده بود که «حماس باید نابود شود».

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    با سلام به گزارش مشرق، بن گویر با بیان این که حماس و حامیان آن باید کشته شوند، افزود: همه آنها تروریست هستند و باید کشته شوند! حماس+ حامیان یعنی دو میلیارد نفر. یعنی به ازای هر نفریهودی از جمعیت چهار میلیونی یهودیان ۵۰۰ نفر از طرفداران حماس باید تسویه شوند. این احکام نسل کشی‌ صهیونیست ها است. جهان اسلام بعد از یازده سپتامبر شاهد لشکرکشی صهیونیسم جهانی به کشورهای اسلامی بود و میلیون ها نفر را به اتهامات واهی و تروریست کشتند. هم اکنون صهیونیسم برای ادامه حیات خود نیازمند یک قتل عام وسیع و بی حد وحصر است. این همان پیچ تاریخی است که اردوگاه شر و شیاطین به نقطه جوش می رسد. جهان در مسیر تغییر و تحول است. ان شاءالله
  • ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    کمتر زهر ماری بخورید لامصبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس