کد خبر 1545912
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
هالند هم مقابل مدافعان سیتی زانو زد!

سایت گل به انتقاد از خط دفاع سیتی در بازی مقابل چلسی پرداخت.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته در جذاب‌ترین مسابقه هفته فوتبال اروپا، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن مقابل میهمان خود به تساوی پرگل ۴ بر ۴ رسید و توانست هدیه‌ای مهم به بالانشینان اهدا کند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، حالا سیتی با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لیورپول با ۲۷ امتیاز، آرسنال با ۲۷ امتیاز و تاتنهام با ۲۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

سیتی شب گذشته با اینکه ۴ گل زد ولی در خط دفاع بسیار ضعیف بود. عملکرد ناامیدکننده خط دفاع تیم گواردیولا باعث شد تا رسانه گل با تیتر «هالند هم مقابل مدافعان سیتی زانو زد» به انتقاد از آنها بپردازد.

هالند هم مقابل مدافعان سیتی زانو زد!

سایت گل در خصوص گواردیولا نوشت: سیتی در بازی با چلسی هیچ‌وقت نتوانست آرامش بازی را در دست بگیرد. آنها مخصوصا در دفاع پراشتباه و مضطرب بودند و مرد اسپانیایی ینیز نتوانست با تعویض‌هایش این ایرادها را برطرف کند.

رسانه انگلیسی گل همچنین ضعیف‌ترین بازیکن سیتی، روبن دیاز، فرمانده خط دفاعی سیتی دانست. گل از ۱۰ نمره ۳ را به مدافع پرتغالی داد و در خصوص او نوشت: دیاز مثل گذشته بی عیب و نقص نبود. او پراشتباه ظاهر شد و نباید هم تعجب کنیم که در پایان بازی یک پنالتی به حریف هدیه داد.

رسانه انگلیسی طعنه‌ای به خرید جدید سیتیزن‌ها هم زد و در خصوص گواردیول نوشت: اصلا خوب نبود و در اندازه یکی از گران‌ترین مدافعان تاریخ به هیچ عنوان نبود.

ادرسون، دروازه‌بان سیتی و کایل واکر نیز مورد انتقاد قرار گرفتند.

سایت گل اما در میان انتقاداتش نسبت به بازیکنان سیتی از ۲ ستاره نیز تمجید کرد که یکی از آنها ارلینگ هالند بود.

هالند هم مقابل مدافعان سیتی زانو زد!

این رسانه نوشت: یک ماشین گلزنی. توپ را به نزدیکی ستاره نروژی برسانید، او برایتان گل می‌زند. او هر کاری کرد که سیتی رو به جلو حرکت کند و همچنین توانست در نقش یک نگه‌دارنده در خط میانی نمایش خوبی برای گواردیولا به ثبت رساند.

سایت گل همچنین عبارتی جالب برای برناردو سیلوا به کار برد و نوشت: یک خطر و تهدیدی که همیشه هست و هیچ وقت از بین نمی‌رود.

سیتی با اینکه در حال حاضر صدرنشین فوتبال انگلیس است ولی دیدارهایی مثل جدال با آرسنال و چلسی نشان داده که چقدر می‌تواند در خط دفاع ضعیف و ناامیدکننده ظاهر شود.

شاگردان گواردیولا پس از روزهای فیفادی، روزهای سختی در پیش دارند و باید در ۳ هفته بعدی لیگ برتر با تیم‌های دوم، چهارم و پنجم جدول مبارزه کنند. آنها در اتحاد در ابتدا با لیورپول، سپس در خانه با تاتنهام و در نهایت با استون ویلا بازی خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس