کد خبر 1545809
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
یحیی گل محمدی - جواد نکونام

مصاحبه‌های اخیر دو تن از سرمربیان سرشناس لیگ برتری علیه یکدیگر با واکنش‌های متفاوتی در رسانه‌ها مواجه شد.

به گزارش مشرق، موضع‌گیری‌های پیش بینی نشده یحیی گل محمدی و جواد نکونام علیه یکدیگر و ادامه‌دار شدن این جر و بحث‌ها با صحبت‌های مدیران هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت فضای حاکم بر این دو تیم را در فاز مربیگری به سمت و سویی برد که هواداران دو تیم نیز به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علیه سرمربی تیم رقیب جبهه‌گیری کردند.

این در حالی است که جواد نکونام و یحیی گل محمدی دو تن از بازیکنان حاضر در جمع ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در آن روزها دوستی و صمیمیت زیادی با یکدیگر داشتند.

حضور این دو در ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مدافع میانی و هافبک دفاعی تیم ملی، همواره این دو نفر را در مسابقات ملی کاملا درگیر و نزدیک به هم قرار می‌داد.

تصویر کمتر دیده شده از گل‌محمدی و نکونام

حالا یکی از این دو نفر در کسوت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس و دیگری در کسوت سرمربیگری تیم استقلال درگیر مسائلی شده‌اند که باعث شده خیلی‌ها آشتی دوباره این دو نفر با یکدیگر را غیر ممکن بدانند!

مشاهده تصویر جواد نکونام و یحیی گل محمدی روی نیمکت کمپ تیم‌های ملی فوتبال کشورمان در حالی که سرمربی فعلی تیم استقلال دستش را روی شانه سرمربی فعلی تیم پرسپولیس انداخته مشخص می‌کند این دو در دوران فوتبال و حضور در رده ملی و باشگاهی رفاقت و صمیمیت زیادی با یکدیگر داشته‌اند ولی حالا...

ناگفته نماند؛ در پایان هفته دهم لیگ برتر جواد نکونام و استقلال موفق به شکست تراکتور در تهران شدند و با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند اما تیم پرسپولیس با یحیی گل محمدی پس از شکست مقابل سپاهان در اصفهان با ۱۷ امتیاز در مکان سوم باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    اصلاح قرارداد بازیکن های استقلال به صورت هفتگی داره انجام میشه ، کل قوانین لیگ رو به سخره گرفتن بعد از بی عدالتی هم ناله میکنن ، یه هفته قراداد بازیکناتون رو دست نزنید ببینیم چی به چیه !
  • ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    اونوقت همینا افاضات سیاسی هم می کنن و فکر می کنن همه چی دانن.
    • ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      نمیریم همه چیز دون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس