کد خبر 1545802
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴
النصر با پاس گل رونالدو به رده دوم صعود کرد

نگاهی به جدول رقابت‌های دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان مشخص می‌کند نماینده کشورمان در تاریخ ششم آذر بازی سختی را پیش روی دارد.

به گزارش مشرق، شکست پرسپولیس در هفته دهم مقابل سپاهان وضعیت شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا را سخت‌تر از قبل کرد.

نگاهی به نتایج اخیر تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر مشخص می‌کند این تیم از مجموع ۵ دیدار آخر فقط توانسته تیم استقلال تاجیکستان را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد.

نتایج ترسناک حریف بعدی پرسپولیس +عکس

شاگران یحیی گل محمدی در مصاف با ملوان، صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان (در دور برگشت) مساوی کرد و در دیدار آخر مقابل سپاهان شکست خورد تا یک باخت، سه تساوی و تنها یک برد حاصل ۵ دیدار آخر این تیم باشد.

در نقطه مقابل یاران کریستیانو رونالدو هر ۵ دیدار آخر خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

نتایج ترسناک حریف بعدی پرسپولیس +عکس

تیم النصر توانسته در چارچوب مسابقات لیگ برتر عربستان ۳ بر ۱ الفیحا را شکست بدهد، در جام حذفی الاتفاق را یک بر صفر از پیش رو برداشته، سپس در لیگ برتر تیم الخلیج را با نتیجه ۲ بر ۰ مغلوب کرده و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز سه بر دو در زمین الدحیل نماینده قطر را از پیش رو برداشته است.

النصر در هفته سیزدهم و روز شنبه هفته جاری نیز توانست سه بر یک تیم الوحده عربستان را مغلوب کند تا هر ۵ دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد.

۱۰ گل زده و تنها ۴ گل خورده حاصل عملکرد یاران کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس است. ضمن اینکه این تیم پیش از دیدار مقابل پرسپولیس میز روز سوم آذر در چهارچوب هفته چهاردهم در خانه، میزبان الاخدود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    17 0
    حقوقهای حرفه ای عملکرد اماتوری تازه ادعای انها گوش فلک را کر کرده است هرمبتدی بازی با استقلال تاجیکستان را می دید می فهمید این مربی و این بازیکنان پر مدعی فقط یک‌ماشین مصرف پول هستند بیچاره تماشاگران که ساعتها وقت خود را در ورزشگاهها تلف می کنند وفریب کل کلها سرخ وابی را می خورند بازیکنان که دهها میلیارد برای یک فصل می گیرند و تماشاگران بینوا که پول بلیط را نیز به سختی تهیه می کنند
    • ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      نگو ناصر اینا امید یک مشت جوان خام هستند
  • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    تیم بدون مهاجم مثل شیر بدون دندان است.
  • adrian ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    1 0
    عاقبت غاصبان حقارت و خواری است. تاج بدون شکست قهرمان شد؛ به خاطر مسائل سیاسی و تعصبات رنگی مسئولین کشور پرسپولیس را فرستادن اسیا!!! الان تیم تاج محکم و سازماندهی شده بازی میکنه و صدر جدوله؛. بالاخره دولت باید هرجور میتونه واسه بن سلمان که آشتی کرده باهاشون جبران کنه. کی بهتر از لنگ که همیشه ‌کیسه بکس تیم‌های سعودی بوده.
    • رحمت ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      حرف حق رو زدی... واقعا ظالمانه استقلال رو از آسیا حذف کردند تا احتمال کسب ستاره سوم را از بین ببرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس