کد خبر 1545503
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
واکنش قلعه‌نویی به آشتی کنان گل‌محمدی و نکونام/ تیم ملی به پرسپولیس لطمه نزد

فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی پیشرو اعلام شد اما با تردیدهای جدی درباره برخی نفرات مواجه هستیم.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۵ آبان با هنگ کنگ و ۳۰ آبان با ازبکستان دیدار خواهد کرد. برای همین رقابت نیز اسامی بازیکنان مورد نظر کادر فنی اعلام شد اما با شائبه های جدی مواجهیم که بایستی کادر فنی درباره آن شفاف سازی کند.

علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، علی کریمی و امید ابراهیمی در فهرست مورد نظر قلعه نویی دارند اما روندشناسی عملکرد آنها دلالت بر این دارد که از نظر کیفی، در سطحی نیستند که در تیم ملی حضور داشته باشند یا حداقل، بازیکنانی با اولویت بالاتر قبل از آنها وجود دارند. عملکرد ضعیف سه بازیکن ابتدایی به قدری واضح است که دعوت کردن آنها به مراتب امری دشوارتر و ممتنع تر بوده!

ابهامات عجیب لیست جدید تیم ملی!

برخی معتقدند امیر قلعه نویی هنوز نتوانسته به جایگاه مدنظرش در تیم ملی برسد تا بتواند اصلاحات مورد نظرش را اعمال کند. در غیراینصورت، ناکارآمدی و ناتوانی کیفی این بازیکنان مشهود است اما سرمربی تیم ملی هنوز تمایلی یا توانی برای جایگزینی آنها ندارد. این را نیز نباید فراموش کرد که تا جام ملت های آسیا زمان زیادی باقی نمانده و ژنرال بایستی جوانب دعوت از چنین بازیکنانی را بیشتر مدنظر قرار دهد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    معلوم نیس چه خبره اصلا
  • ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوییه
  • هرمزان ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    نویسنده محترم جهانبخش هم تو لیگ هلند هم تو اروپا برای تیمش بازی کرده و مثمرثمر بوده و پاس گل داده علی کریمی تو ترکیه فیکس تیمش بازی میکنه و تو آخرین بازیش گل زده کریم هم تو قبرس بازی میکنه و امید هم تو الشمال قطر بعدم بازیکن با اولیت‌تر کاش نام میبردی فقط نگی قائدی که مشخصه چرا دعوت نمیشه چون تو فاز دفاعی ضعیفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس