هلاکت ۳۵۴ نظامی رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون ۳۵۴ نظامی اشغالگر به هلاکت رسیده‌ و ۲۵۰ نظامی هم زخمی شده‌اند که حال ۱۰۰ نفر آنها وخیم است.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی از هفتم اکتبر گذشته تا کنون ۳۵۴ نظامی اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، از این تعداد، ۳۸ نظامی از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه کشته شده‌اند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه از هلاکت یک نظامی این رژیم در درگیری‌های غزه خبر داده بودند. به اذعان این رسانه‌ها، از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه تقریباً ۲۵۰ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۱۰۰ نفر آنها وخیم است.

رژیم صهیونیستی برای سی و پنجمین روز متوالی حملات زمینی، هوایی و دریایی به نوار غزه را پی گرفته، این در حالی است که گروه‌های مقاومت با تلاش ارتش اشغالگر برای نفوذ به نوار غزه مقابله می‌کنند و علاوه بر کشته شدن بیش از ۱۴۰۰ صهیونیست و اسارت ۲۴۰ نفر در نبرد طوفان الاقصی، خسارات سنگینی به صفوف آن وارد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 1
      درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 1
    ضربدر ده آمار درستش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس