کد خبر 154487
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
به گزارش مشرق، مهمترین عناوین ورزشی روز شنبه 25 شهریور ماه به شرح زیر است:

مقام سوم حدادی در مسابقات جهانی

ششمین مرحله مسابقات ارگو در کوز، دهکده‌ای در شمال استونی برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر در آن مشخص شدند.
در بخش انفرادی گرد کانتر با رکورد 64.64 متر و اریک کادی با رکورد 63.79 متر و احسان حدادی با رکورد 61.58 متر در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی

تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز شنبه 25 شهریور 91 به واکنشهای شکست ایران به لبنان و صحبتهای کی روش در خصوص جام جهانی 2014 برزیل اختصاص دارد.



قهرمان دوچرخه‌سواری کشور به قتل رسید

مهرداد امینی قهرمان چند دوره مسابقات دوچرخه سواری کشوری شامگاه دیروز در خیابان یازدهم رستاخیز کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به یکی از بیمارستانهای کرج دار فانی را وداع گفت.

دادکان:
بركناری کی‌روش راه‌چاره نيست/باید حمایت کنیم
رييس سابق فدراسيون فوتبال مي‌گويد بركناري كارلوس كي‌روش راه علاج نيست و كساني كه اين روزها درباره تغييرات در تيم ملي صحبت مي‌كنند، تنها سنگ خود را به سينه مي‌زنند. به گزارش مشرق، دكتر محمد دادکان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعيت تيم ملي پس از باخت به لبنان و حاشيه‌هايي اين كه اين شكست براي فوتبال ايران به وجود آورد، گفت: فوتبال ما دچار يك موج و تلاطمي شده است. معتقدم در شرايطي كه به وجود آمده بايد از كي‌روش حمايت كرد. اين بايد سرلوحه كار ما تا آخرين وضعيت باشد، چرا كه آلترناتيوي براي جايگزيني كي‌روش نداريم.



آقای ضرغامی،در رسانه ملی چه خبر است؟
وقتی الجزیره‌اسپورت به شبکه 3 رودست زد
تلویزیونی‌ها منتظر بودند تا بازی از الجزیره کارتی پخش شود و آن را با پوشاندن لوگو روی آنتن ببرند. اما الجزیره اسپورت که زرنگ‌تر از این حرف‌هاست به رسانه ملی رودست زد و اعلام کرد که بازی به صورت زنده پخش نمی‌شود و با تاخیر روی آنتن می‌رود. این بود که آن افتضاح پیش آمد و بازی برای فوتبال‌دوستان ایرانی پخش نشد.

واکنش تقوی به شایعه استفاده از جادوگر!
خبرنگاران کرمانی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی سایپا از مجتبی تقوی درباره شایعه استفاده او از جادوگر سئوال کردند و با واکنش تند تقوی مواجه شدند.

استعفای رئيس كميته پزشكي پرسپوليس
پروفسور فرهاد فريد رئيس كميته پزشكي باشگاه تيم فوتبال پرسپوليس از رياست پزشكي اين باشگاه كناره‌گيري كرد. به گزارش مشرق، پرفسور فرهاد فريد با اعلام خبر استعفايش از كميته پزشكي باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، علت كناره‌گيري خود را مريض بودن فوتبال ايران و عدم تطابق خود با شرايط كاري اين باشگاه عنوان كرد.


دیدار پرسپولیس و نفت با حضور هواداران
دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازی پرسپولیس و نفت‌ تهران با ‌حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تلاش ستادمنشور برای بخشش‌ نیکبخت
دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: در حال تهیه و ارسال گزارشی از رفتارهای در خور شان علیرضا واحدی نیکبخت و ارسال آن به کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری هستیم تا این بازیکن بخشیده شود.


تهران میزبان والیبال نوجوانان آسیا شد
فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا، تهران را به جای اصفهان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اعلام کرد.


ماجرای عکس جنجالی مسی در توییتر
برخی هواداران تیم ملی پرو برای ستاره آرژانتینی بارسا دردسرساز شده بودند. آنها در شبکه اجتماعی توییتر به دستکاری عکسی از مسی پرداخته و خبرساز شدند تا جایی که عذرخواهی فدراسیون فوتبال پرو از فدراسیون فوتبال آرژانتینی را به دنبال داشت.




احتمال دوری یک ساله نایب قهرمان المپیک
سجاد انوشیروانی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان برای بهبود وضعیت زانوی آسیب دیده خود فردا MRI می گیرد.
به گفته دکتر رازی، نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا، زانوی انوشیروانی برای معالجه به احتمال فراوان جراحی خواهد شد که در این صورت این قهرمان اردبیلی باید برای سپری کردن دوران نقاهت، 10 تا 12 ماه دور از میادین باشد.

4 پرسپولیسی دیدار با نفت را از دست دادند
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد چهار بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت قادر به بازی مقابل نفت تهران نیستند.

ژوزه: درگیری کریمی و نوری طبیعی بود
سرمربی پرسپولیس گفت: لیگ ایران 5 ماه انجام می‌شود و 5 ماه دیگر در اختیار تیم ملی است.
مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فردا برابر نفت تهران گفت: مدت زیادی تعطیل بودیم و خیلی خوشحالم اهالی رسانه را دوباره می‌بینم. فردا مقابل تیم صدرنشین بازی می‌کنیم. نفت شروع خوبی در مسابقات داشته و تیم بسیار با انگیزه‌ای است. مشخص است بازی سختی در پیش داریم. نفت می‌خواهد جایگاه خود را حفظ کند و این مسئولیت ما را سخت‌تر می‌کند.


ابراهيم زاده: پرسپوليس استرس دارد
منصور ابراهيم زاده مي گويد اين كه پرسپوليس در جايگاه مناسبي حضور ندارد به سود نفت نيست.
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در نشست خبري پيش از تيمش مقابل پرسپوليس در هفته‌ هشتم ليگ برتر ، اظهار كرد: هر چقدر به نيم فصل ليگ نزديك مي شويم، حساسيت بازي‌ها هم بيشتر مي‌شود و اين خود به خود بازي‌ها را سخت‌تر مي‌كند. بعضي از تيم‌ها مي‌‌خواهند خود را در بالاي جدول حفظ كنند و بعضي ها كه در رتبه‌هاي پايين هستند دوست دارند كه وضعيت خود را بهتر كنند كه اين مساله بر روي كيفيت بازي‌ها تاثير مي‌گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس