اعتراف آنچلوتی: با این بازیکن رفتار عادلانه‌ای نداشتم!

سرمربی رئال مادرید به اظهار نظر اخیر پیکه واکنش نشان داد. او اعتراف کرد که رفتاری عادلانه با ابراهیم دیاز نداشته است.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، رئال مادرید در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف براگا از پرتغال رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود. در ابتدا یک پنالتی دادیم که اگر گل می‌شد شرایط برای ما سخت می‌شد اما خوشبختانه لونین آن را به خوبی مهار کرد. به خوبی کنترل بازی را به دست گرفتیم. گل زدیم و فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. بازی خوبی را به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم البته باید اعتراف کرد که در بعضی از دقایق آن‌گونه که دوست داریم بازی نمی‌کنیم اما هر گاه قصد حمله داشته باشیم به خوبی دروازه حریف را تهدید می‌کنیم.

آنچلوتی درباره در آغوش گرفتن براهیم دیاز گفت: دیاز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او در این بازی گلزنی کرد و یک گل دیگر هم زد که مردود اعلام شد. او در کارهای دفاعی هم عالی کار کرد. چه می‌توانم درباره چنین بازیکنی بگویم. تنها می‌توانم بگویم که با او عادلانه برخورد نکردم. او شایسته بازی بیش‌تری در ترکیب رئال است. بلینگام در این پست نمایش بسیار خوبی داشته است و دیاز هم جای خالی او را به خوبی پر کرد. رئال بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و من باید برای بازی دادن به آن‌ها بسیار دقیق باشم.

او در پاسخ به اظهار نظر عجیب پیکه درباره قهرمانی‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: پیکه در دنیای خودش زندگی می‌کند و دنیای او رئالی نیست. هیچ هواداری از رئال نمی‌تواند قهرمانی چهاردهم را فراموش کند و همواره آن را به خاطر خواهد آورد. لیگ قهرمانان اروپا همواره رقابتی خاص و تاریخی برای رئال مادرید بوده و خواهد ماند.

آنچلوتی درباره گلزنی وینیسیوس گفت: او در نیمه نخست خوب نبود و می‌توانست بهتر ظاهر شود اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کرد. وینیسیوس و رودریگو زوج بسیار خوبی برای هم هستند.

آنچلوتی در پایان درباره جذب ام‌باپه گفت: من توضیحی در این زمینه ندارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس