کد خبر 1544142
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
دو اتفاق خوب در روز بد پرسپولیس/ امیری نیامده مصدوم شد!

نماینده کشورمان در زمین استقلال تاجیکستان در حالی ۲ امتیاز را از دست داد که ۲ اتفاق خوب در آستانه بازی با سپاهان برای این تیم رخ داد.

به گزارش مشرق، شاگردان یحیی گل محمدی با قبول تساوی در زمین تیم استقلال تاجیکستان ۲ امتیاز حساس در اولین دیدار دور برگشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی را از دست دادند.

اما این دیدار با سه اتفاق خوب برای پرسپولیس همراه بود. ابتدا بازگشت موفقیت آمیز علیرضا بیرانوند به دروازه این تیم پس از بیماری سرماخوردگی شدید در روزهای پایانی هفته گذشته. گلر ملی پوش پرسپولیس با اینکه یک گل در این دیدار دریافت کرد اما در چند صحنه با درخشش خود مانع از فروریختن بیشتر دروازه تیم پرسپولیس شد.

دومین اتفاق خوب حضور مهدی ترابی پس از قریب به دو ماه در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس بود. ترابی که در دقیقه هشتم بازی مقابل النصر عربستان دچار مصدومیت شده بود در این مدت از میادین دور بود و از بازی مقابل پیکان به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب اضافه می‌شد، اما ترابی در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به ترکیب اصلی برگشت و تک گل پرسپولیس را نیز به ثمر رساند.

اما سومین اتفاق خوب در روز بد پرسپولیس می توانست بازگشت وحید امیری به ترکیب این تیم باشد. وحید امیری در دقیقه ۶۸ بازی به میدان آمد تا پرسپولیس را در کار هجومی تقویت کند. این بازیکن آخرین بار در تاریخ ۲۸ شهریور ماه سال جاری و در دیدار مقابل النصر عربستان برای پرسپولیس به میدان رفته بود. امیری در این مدت مشغول برطرف کردن آسیب دیدگی اش شده و بالاخره در شهر دوشنبه به میدان رفت. اما ظاهرا نتوانست زیاد در زمین بماند و در دقیقه ۸۰ جای خود را به میلاد سرلک داد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به پیش رو بودن بازی حساس یکشنبه هفته آینده در نقش جهان مقابل تیم سپاهان قطعاً این دو اتفاق می‌تواند برای یحیی گل محمدی شرایط بهتری را جهت حضور مقابل یکی از رقبای سرسخت خود در این فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس