تهدید خانواده «نوری» به ترور توسط منافقین در آخرین روزهای دادگاه تجدیدنظر

درحاشیه آخرین جلسات دادگاه زندانی ایرانی در سوئد، یکی از منافقین خانواده حمید نوری را به ترور تهدید کرد.

به گزارش مشرق، آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر پرونده حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد به اتهام مشارکت در جرائم جنگی و قتل عمد فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

امروز سه‌شنبه نیز یکی دیگر از جلسات دفاع حمید نوری با حضور وکلا برگزار شد. وکلا در این جلسه به ناعادلانه بودن سیر دادرسی اعتراض کردند. آن‌ها با اشاره چهار سال حضور حمید نوری در سلول انفرادی، خطاب به دادستان گفتند: او در حال بررسی اتهامی است که خود در حال انجام دادنش است. آن‌ها ادعا می‌کنند حمید نوری در گذشته شکنجه‌گر بوده اما خودشان امروز در حال شکنجه حمید نوری هستند.

تهدید خانواده «نوری» به ترور توسط منافقین در آخرین روزهای دادگاه تجدیدنظر

مجید نوری، فرزند حمید نوری درباره آخرین وضعیت پرونده پدرش گفت: فردا آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر برگزار می شود و معمولا یک ماه پس از برگزاری آخرین جلسه دادگاه حکم صادر می‌شود.

یکی دیگر از محورهایی که از سوی وکلای ما در دادگاه مطرح شد، فشار روانی بر پدرم است. برخلاف عدالت و دادرسی عادلانه تعدادی از منافقین در حاشیه دادگاه و همچنین در فضای مجازی شروع به توهین به ما می‌کنند.

* پس گرفتن ادعای دادستان پس از تذکروکلای حمید نوری

در دادگاه روز گذشته نیز وکلای حمید نوری ۳ نکته را مطرح کردند؛ نخست اینکه دادستان مدعی شده بود تاریخ تولد دختر حمید نوری درست نیست اما قاضی از دادستان در این باره سوال کرده و دادستان با پس گرفتن حرف خود مدعی شده که حمید نوری در تاریخ مورد نظر در پرونده، در مرخصی نبوده است.

تذکر دیگر وکلای حمید نوری درباره ادعای دادستان سوئد بود که می‌گوید نتوانسته با ایران ارتباط برقرار کند.

تذکر بعدی وکلای حمید نوری درباره دخالت «امید فرهند»، پلیس ایرانی‌تبار سوئد بوده که ۶۳ بار بدون هماهنگی با حمید نوری دیدار داشته است؛ وکلای حمید نوری خواستار توضیح در این باره شدند که چرا یک افسر پلیس که باید بی‌طرف عمل کند تا این حد تلاش کرده تا خود را به حمید نوری نزدیک کند.

مجید نوری در رابطه با امید فرهمند می‌گوید که او فرد بی طرف نیست و او گفته می‌شود عموی یکی از افراد اعدام شده است.

فرزند حمید نوری همچنین می‎گوید حتی اگر در این دادگاه منافقین پیروز شوند« لکه ننگ از دامان آن‌ها پاک نخواهد شد».

تهدید خانواده «نوری» به ترور توسط منافقین در آخرین روزهای دادگاه تجدیدنظر

مجید نوری همچنین با انتشار فیلم کوتاهی از راهپیمایی منافقین که تصویر مسعود و مریم رجوی را در دست داشتند عنوان کرد «این افراد اجاره‌ای هستند».

تهدید خانواده «نوری» به ترور توسط منافقین در آخرین روزهای دادگاه تجدیدنظر

در همین حال، یکی از منافقین در حاشیه دادگاه اخیر با خانواده نوری درگیری لفظی پیدا کرد و یکی از اعضای این خانواده را علناً به ترور تهدید کرد.

حمید نوری ۱۸ آبان ماه سال ۹۸ در زمان ورود به فرودگاه استکهلم سوئد به اتهام مشارکت در اعدام اتفاقات سال ۶۷ به طرز وحشیانه ای توسط پلیس سوئد دستگیر شد و امروز هزار و ۴۵۹ روز است که در سلول انفرادی نگهداری می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    16 0
    لبیک یا مهدی و خامنه ایی مرگ بر آمریکا ....
  • ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    9 0
    درود به شرف خانواده نوری
  • ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    بندگان خدا . اینا تو دادگاه هم از تهدید به قتل ابایی ندارند ، چقدر با دولت سوئد لابی کردند که انقدر گستاخانه تهدید می کنند و کاریشون هم ندارند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس