جنگ غزه افکار عمومی مردم دنیا را متحول کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ غزه افکار عمومی را در سراسر دنیا محول کرد، گفت: حملات ددمنشانه رژیم اسراییل به غزه چهره اصلی صهیونیست ها را نشان داد.

به گزارش مشرق، سردار « یدالله جوانی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن تلاش می کرد چهره ایران و جبهه مقاومت را خشن نشان دهد، اظهار کرد: اتفاقات غزه نشان داد کودک کش ها چه کسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه پس از عملیات « طوفان الاقصی » همه به این باور رسیدند که اسراییل نابود شدنی است، گفت: حماس در پاسخ به تجاوزها و ظلم های متعدد ۷۵ ساله صهیونیست ها این عملیات را انجام داد.

وی مقاومت مردم غزه در برابر حملات اسراییل را بی نظیر عنوان کرد و گفت: اکنون از مردم غزه به عنوان مردم اسطوره ای یاد می شود .

دشمن درصدد کاهش مشارکت مردم ایران در انتحابات است

معاون سیاسی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه امسال بر نگاه جهانی به کشور ما، گفت: دشمن به منظور ضربه زدن به نظام، درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات و تضعیف سرمایه ملی است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر قدرت ملی است و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد دشمن ناامیدتر می شود.

سردار جوانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: صلابت، سلامت و امنیت سه شاخص مهم انتخابات است که باید رعایت شود.

به گزارش مشرق، ۱۱ اسفند امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 6
    هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید امام خمینی ره # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 4
    # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... امام صادق (ع) از پیامبر اسلام(ص) که فرمودند: «هر کسی که، صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست».[1] # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 3
    مردم دنیا از خواب جهالت بیدار شدن
  • ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 3
    هرگز این همه سست نبوده خانه اسرائیل. فی‌الحال وقت رجعت عیسی است. ما به پاکدامنی مقاومت، ایمان داریم و مقدس می‌خوانیم مریم مقدس را. این روزها در غزه چه بسیار کودک که هنگام تولد، سایه پدر بر سرشان نیست. پدر به جنگ رفته و شهید شده. برای «صبرا و شتیلا» اما «فجر 5» پدری خواهد کرد. سایه مقاومت بر سر قدس شریف، بلند است. ظهور نزدیک است... و عاشورا نزدیک‌تر! روزی اما خواهیم نوشت: عاشورا نزدیک است... و ظهور نزدیک‌تر! *** وقت است بیایی حضرت موعود! مسجد‌الاقصی به عشق شما ایستاده! قبله اول، اذان شما را کم دارد و قدس جان می‌دهد برای نماز ظهر عاشورا. به دل اطفال درون گهواره رحمی کن! که من عاشق تلاقی محرم با فصل خوب ظهورم... بهار و تابستان و پاییز و زمستان، به انتظار گذشت جمله عاشوراها. اینک که عطر سحر می‌دهی، زودتر طلوع کن! جمعگی کن و بیا! برای شما، خون ما راحت‌تر از برگ پاییز می‌ریزد. خیمه برپاست و قدس مهیای آمدن فصل ظهور است. آقاجان! کی گذر خورشید به فصل محرم می‌رسد؟ کی تمام می‌شود این «شام غریبان»؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس